آگهی ویژه

بلیط قطار اروپا

سفر با قطار های اروپایی
قطارها با مسیر های داخلی در تمامی نقاط اروپا
قیمت بلیط قطار در اروپا
شبکه ریلی اروپا با بیش از 240,000 کیلومتر ریل دسترسی شما را به هر نقطه از اروپا امکان پذیر مینماید.
از آنجا که برنامه زمانبندی حرکت قطارها با دقت بسیار اجرا میشود و به علت عدم ترافیک در مسیر حرکت ، قطار در مقایسه با سفرهای زمینی شما را دچار تاخیرهای احتمالی نخواهد کرد.
قطارها تمام 365 روز سال و بدون توجه به شرایط جوی ، در نهایت امنیت کار می کنند. این موجب می شود در انتخاب تاریخ و ساعت حرکت خود امکان انتخاب بیشتری داشته باشید.
شما با استفاده از پرطرفدارترین وسیله حمل و نقل یعنی قطار فرصت آشنایی با زندگی و فرهنگ مردم اروپا را بدست خواهید آورد.
از آنجا که برای سفر به شهرهای کوچک و یا حومه شهرهای بزرگ خطوط هوایی سرویس ندارند ، قطار تنها وسیله ارزان و مطمئنی است که شما را به مقصد می رساند.
تمامی ایستگاه های قطار در شهرهای بزرگ اروپایی در مرکز شهر قرار دارند ، با این شرایط در پرداخت هزینه ی رفت و آمد و زمان خود صرفه جویی قابل ملاحظه ای می کنید.
مسیرهای ریلی از نقاط دیدنی شهرها عبورمیکنند و شما میتوانید درطول مسیراز زیبائیهای این قاره سبز لذت ببرید.
شما با استفاده از قطار های تندرو (High Speed Trains) با سرعت متوسط 150 کیلومتر تا 300 کیلومتر در ساعت ، در مدت زمان سفر خود صرفه جویی می کنید. برای مثال قطار Eurostar مسیر پاریس- لندن را درمدت زمان 2 ساعت و15 دقیقه با عبورازکانال مانژ طی میکند که در مقایسه با پرواز بسیار بهتر است.
در سفر با قطار در وزن بار همراهتان محدودیتی ندارید و مجبور به پرداخت هزینه اضافه بار نیستید! مگر در برخی از قطارها مانند Eurostar یا بعضی از قطارهای شب رو.
در اکثر ایستگاه های قطار امکان استفاده از وسایط حمل ونقل عمومی ازجمله مترو فراهم است و نیازی به استفاده از تاکسی نیست.
تلفن اتریش: 004369917080155 امکان تماس با وایبر
تلفن دفتر تهران : 88284333 آژانس پل نصر
نام: آژانس پل نصر
تلفن :88284333

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۹
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های گردشگری، بانک اطلاعات
جدیدترین آگهی‌ها