آگهی ویژه

نمایندگی خرید و فروش دستگاه ICP-OES کمپانی Agilent

اسپکترومتری نشری پلاسمای جفت شده القایی (ICP-OES) یکی از مهمترین روش‌های دستگاهی آنالیز عنصری است. از این روش می‌توان برای اندازه‌گیری عناصر با حدود تشخیص در حد ppm در نمونه‌های مختلفی مانند نمونه‌های خاک، آب، فلزات، سرامیک‌ها و نمونه‌های آلی استفاده کرد. اساس این روش برانگیختگی الکترون‌های عناصر مختلف در محیطی به نام پلاسما و نشر نور بعد از حالت آسایش الکترونی است و به دلیل تطبیق‌پذیری و تکرارپذیری، می‌توان نتایجی با دقت و صحت بالا به دست آورد. یکی از مزایای مهم این روش تکرار پذیری بالا و نیز امکان اندازه‌گیری همزمان چند عنصر با هم می‌باشد.
ICP-OES قابليت شناسايي عناصر شامل فلزات سنگين از قبيل Hg, Pb, Zn, Cu, Cd, Cr و عناصر قليايي و قليايي خاكي مانند: Li, Na, K, Ca, Mg را در محدوده وسيعي از غلظت با حد تشخيص ppb و … به طور همزمان را دارد.عملکرد این دستگاه براساس طیف نشری بوده و قادر به شناسایی گستره وسیعی از عناصر شامل 73 عنصر قلیایی و قلیایی خاکی در ساختار مواد با حد تشخیص در مرتبه ppm می‌باشد. بر این اساس این دستگاه در رفع نیاز پژوهشگران شاخه‌های مختلف مهندسی، کشاورزی، علوم‌پایه، پزشکی، بیوتکنولوژی و ... توانمند می‌باشد.

شرکت شناسا پرتوژن تامین کننده ی دستگاه ICP OES ساخت کمپانی اجیلنت مدل 5800 ICP-OES و 5900 می باشد.

برخی از ویژگی های 5800 ICP-OES
 پردازنده ی قوی با الگوریتم هوشمند در تشخیص و عیب یابی خودکار
 تصحیح دقیق و خودکار پس زمینه با فناوری Fitted background correction
 تصحیح تداخل طیف ها با فناوری Inter Element Correction
 با قدرت Self-diagnosis و Health tracking
 دارای فناوری DSC برای اندازه گیری همزمان شعاعی و محوری در یک آنالیز
 دارای حساسیت و بزرگنمایی بالا
و ...
برخی از ویژگی های 5900 ICP-OES
دارای تمام ویژگی های 5800 ICP-OES و همچنین :
 اندازه گیری هر دو نمای محوری و شعاعی پلاسما به طور همزمان، حصول نتایج دقیق در سریعترین زمان ممکن تنها با استفاده از نیمی از گاز آرگون مصرفی در دستگاه های دیگر.
 کاهش زمان ورود نمونه و شستشو با ولو سوئیچ هفت پورت دستگاه

جهت مشاوره، استعلام قیمت و خرید دستگاه ICP-OES اجیلنت با واحد مشاوره و فروش شرکت پرتوژن در ارتباط باشید.

تاریخ به روزرسانی: دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۴
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های پزشکی و سلامت، تجهیزات پزشکی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها