آگهی ویژه

نگارش و پذیرش مقالات و چاپ مقالات در مجلات ISI معتبر

پذیرش و چاپ مقالات در مجلات ISIو ISC برای کلیه محققین ، اساتید ، اعضای محترم هیئت علمی ، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و متقاضیان ادامه تحصیل در خارج از کشور
گروه پژوهشی سایت علمی فایلس با همکاری جمعی از دانشجویان دکتری و اساتید دانشگاه در کلیه رشته های غیر علوم پزشکی خدمات زیر را ارایه می دهد:

1) نگارش و ترجمه Nattive مقالات جهت ارسال ، پذیرش و چاپ در مجلات ISI دارای ضریب تاثیر (ایمپکت فاکتور) (قبل از ارسال مقاله ، نام مجله برای بررسی و حصول اطمینان بیشتر به فرد اعلام می گردد و پس از هماهنگی مقاله فرد ارسال می گردد).
2) نگارش و ترجمه Nattive مقالات جهت ارسال ، پذیرش و چاپ در مجلات ISC فهرست شده در پایگاه استنادی جهان اسلام
نگارش و پذیرش مقالات و چاپ مقالات در مجلات ISI معتبر

محققین و پژوهشگران محترم؛
نظر به اهمیت نگارش ، پذیرش و چاپ مقالات در مجلات ISIبرای کلیه:
محققین، اساتید، اعضای محترم هیئت علمی
دانشجویان تحصیلات تکمیلی
متقاضیان ادامه تحصیل در خارج از کشور
گروه پژوهشی سایت علمی فایلس با همکاری جمعی از دانشجویان دکتری و اساتید دانشگاه در کلیه رشته های پزشکی و غیر علوم پزشکی خدمات زیر را ارایه می دهد:
1) نگارش و ترجمه Nattive مقالات جهت ارسال
2) پیگیری پذیرش و چاپ مقالات در مجلات ISI معتبر لیست شده در سایت تامپسون رویترز (قبل از ارسال مقاله، نام مجله برای بررسی و حصول اطمینان بیشتر به فرد اعلام می گردد و پس از هماهنگی مقاله فرد ارسال می گردد).

خدمات قابل ارایه توسط تیم پژوهشی سایت قبل از ارسال مقاله:
1) بررسی کیفیت مقاله فرد ( این بررسی شامل بررسی محتوایی و نگارشی می شود)، در صورت دارا نبودن شرایط حداقلی کیفی مقاله از دستور کار ما خارج می گردد. (در خصوص محتوای مقاله در صورت درخواست و تمایل فرد، می توان با همکاری گروه پژوهشی امان نسبت به تقویت کمی و کیفی مقاله اقدامات لازم صورت پذیرد.)
2) راهنمایی و مشاوره رایگان درباره چگونگی ارسال، مدت زمان و هزینه لازم و سایر سوالات مورد نظر فرد از طریق کانال های ارتباطی ما (مشتمل بر ایمیل، پیام با مدیریت، تماس و...)
3) ارایه عنوان مجله به فرد قبل از ارسال مقاله
4) ویرایش فنی و ساختاری مقاله مطابق با مجله های هدف
5) رفع اشکالات احتمالی و انجام اصلاحات مورد درخواست داوران مجله با همکاری گروه پژوهشی سایت
6) ارسال و سابمیت مقاله
7) پیگیری پذیرش مقاله و ارسال نامه پذیرش برای فرد در قالب فایل پی دی اف و پیگیری آنلاین شدن مقاله برای قرارگیری در سایت مجله مورد نظر

نکات مهم :
1) مجلاتی که ما جهت چاپ در نظر داریم، همگی معتبر بوده و جزء مجلات لیست سیاه و غیر معتبر نمی باشد. برای اطمینان فرد قبل از ارسال لیست مجلات نامعتبر که بصورت دوره ای توسط وزارت علوم تهیه می گردد برای فرد ارسال می گردد تا فرد بتواند تطبیق دهد.
2) در صورت عدم پذیرش مقاله فرد در مراحل داوری مجله، کل هزینه های دریافتی (به جز هزینه ترجمه مقاله) به فرد عودت داده می شود و بابت سابمیت مقاله، بررسی محتوایی و نگارشی مقاله و... هزینه ای دریافت نمی گردد.
3) ترجمه مقالات فارسی و ویراستاری آنها 10 تا 15 روزه انجام می گردد.
4) مدت زمان لازم برای اخذ پذیرش مقاله در مجلات ISI با عنایت به سطح و درجه مجلات متفاوت است ولی بین 1 تا 3 ماه بطول می انجامد. (پذیرش اولیه مقاله معمولا 30 تا 45 روزه انجام می گیرد).

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۰
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، تایپ و ترجمه
جدیدترین آگهی‌ها