آگهی ویژه

نرم افزار پشتیبانی آنلاین

خرید نرم افزار پشتیبانی آنلاین کمک بزرگی برای هدایت کاربران و مشتریان یه مجموعه است. با خرید نرم افزار پشتیبان آنلاین به کسب و کار خود رونق خوبی دهید. در زیر برخی از امکانات برنامه ارتباط با مشتری قید شده است.

ارتباط با مشتری بدون نیاز به تماس تلفنی
جایگزین مناسب برای سیستم ایمیل
انتقال راهکارهای مورد نیاز مشتریان از طریق مسیرهای پایدار
برقراری ارتباط آنلاین از طریق سایت های دلخواه

نرم افزار پارس ساپورت چیست؟

پارس ساپورت یک نرم افزار پشتیبانی آنلاین یا به عبارت دیگر Help Desk Software است که علاوه بر امکان برقراری ارتباط آنلاین (چت) با مشتریان ، امکان انتقال اطلاعات به ایشان را بدون نیاز به ارتباط تلفنی و یا استفاده از سیستم ایمیل میسر کرده است ، تمامی این مسیرهای ارتباطی در یک سیستم منسجم و یکپارچه گرد هم آمده است که به راحتی قابل پیگیری و بررسی توسط مدیران سامانه است.

با استفاده از پارس ساپورت:

√ از هر کجا و در هر زمان ، مشتریان خود را پشتیبانی نمایید.
√ از هر کجا و در هر زمان ، برفعالیت پشتیبانی کارمندان خود نظارت دقیق داشته باشید.
√ ظرف چند دقیقه سامانه پشتیبانی خود را ایجاد کنید.
√ به گفتگوی زنده (Live Chat) با مشتریان خود بپردازید.
√ زمان و دقت پاسخگویی به مخاطبان را بهبود ببخشید.
√ درصد بالایی از هزینه های پشتیبانی را کاهش دهید.

تیکت Ticket یا تیکتینگ Ticketing یک سیستم ساماندهی درخواست های کاربران است که تمامی درخواست هایی که با ایمیل (Email) و یا از طریق فرم های مختلف (مثل فرم تماس با ما، استخدام، انتقادات، فرم ارسال تیکت و ...) ارسال شده اند را جمع آوری و در یک بانک اطلاعاتی ذخیره نموده و بین کارشناسان مربوطه به اشتراک می گذارد تا کارشناسی که بیشترین آگاهی را نسبت به آن درخواست دارد پاسخدهی نماید. در این حین کارشناسان می توانند درخواست های (تیکت های) رسیده را به یکدیگر ارجاع نمایند و یا با استفاده از پیام خصوصی با یکدیگر مشورت نموده و در نهایت پاسخ را برای کاربر ارسال نمایند.
از مهمترین مزایای سیستم تیکت (Ticket System) این است که خود بعنوان یک سیستم دریافت و ارسال ایمیل (SMTP/POP3) عمل می کند و کارشناسان، دیگر نیازی به استفاده از برنامه های POP3 (مثل Outlook) نخواهند داشت.
کاربران نیز می توانند پاسخشان را در Mailbox خود مشاهده کنند یا اینکه با ورود به سامانه پشتیبانی آنلاین پاسخ را از طریق وب مشاهده، پیگیری و پاسخدهی نمایند.
از ديگر مزایای سیستم تیکتینگ می توان نظارت بر نحوه پاسخ دهی کارشناسان را نام برد. یکی از دغدغه های مدیران شرکت ها، نظارت و نحوه پاسخدهی کارشناسان به مشترکین می باشد. مدیران می توانند با مشاهده تیکت های موجود، مدت زمان بیکاری تيكت پاسخ داده نشده و یا چرخه پاسخ دهی که بین مشترک و کارشناسان مختلف طی شده را به سادگی مشاهده و مدیریت نمایند.
جهت خرید و یا اطلاعات بیشتر این نرم افزار با شرکت ما در ارتباط شوید.

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۹
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، فروش نرم افزار
جدیدترین آگهی‌ها