آگهی ویژه

طراحی سایت پارالاکس، زیبا و الهام بخش

طراحی وب سایت های پارالاکس امروزه به یکی از برندهای مطرح و زیبا در دنیای طراحی وب تبدیل شده است. جذابیت افکت های بکار رفته در این نوع طراحی باعث جذب کاربر و حفظ وی می گردد. از این رو کاربر همچنان که به پایین صفجه اسکرول می کند مطالب و مواردی را که طراح نیاز دارد تا به مخاطب انتقال دهد، دریافت می کند. از این رو این نوع طراحی برای معرفی محصول و مشخصات آن بسیار مناسب است.با قیمت مناسب یک وب سایت اختصاصی و حرفه ایی داشته باشید.
ارائه دهنده خدمات طراحی وب سایت :
طراحی سایت دربستر قالبهای واکنش گرا یا همان ریسپانسیو همراه با فرمورک بوت استرپ

طراحی گرافیک سایت
طراحی قالب مطابق با موضوع برنامه نویسی و طراحی سایت با در نظر گرفتن سلیقه کارفرمایان و اصول صحیح آنالیز موتورهای جستجو گر.
طراحی سایت تخصصی
طراحی سایت تخصصی و دقیق مطابق با نظر کارفرما، استدیو اختصاصی طراحی سایت و گرافیک سایت تخصص پانید است.
بهینه سازی تخصصی
استفاده از روشهای نوین و اصولی بهینه سازی واصول توابع موتورهای جستجوگر تخصص گروه سئو سایت پانید با نمونه کارهای زیاد است.
تحویل وب سایت شما
پس از اجرای روند حرفه ای کار ، ما وب سایت شما را تحویل میدهیم تا کسب و کار خود را با قدرت بیشتر بدون نیاز به تبلیغات و استفاده آسان شروع نمایید.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۲
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، طراحی وب
جدیدترین آگهی‌ها