آگهی ویژه

مات کاری و رنگ کاری بلوک شیشه ای

امروزه، بلوک های شیشه ای در صنایع مختلف مانند ساختمان‌سازی، لوازم دکوری و نما و لوازم آشپزخانه حضور پررنگی دارند و استفاده از آن‌ها یکی از ملزومات زندگی انسان‌ها شده است. این حضور به قدری پر‌رنگ است که باعث شده تا سازمان‌ها نیز به فکر استفاده موثر از ظروف شیشه‌ای و بلور برای جذب و نگهداری مشتریان خود باشند. از این رو، طی سال‌های اخیر، استفاده و به‌کارگیری از لیوان های طرح دار و ماگ‌های شیشه‌ای در شرکت‌های تبلیغاتی جهت ارائه به مشتریان فراگیر شده است.
طرح دار کردن بطری و شیشه و مات کردن انواع لیوان های تبلیغاتی به دلیل ماندگاری دائمی و عدم آسیب با نور خورشید و مواد شیمیایی و همچنین به وجود آوردن زیبایی بیشتر در ماگ‌های تبلیغاتی همواره مورد توجه قرار دارد از اینرو کارگاه تولیدی مات و رنگ کاری شیشه و بلور هاوست بخش عمده ای از فعالیت تولیدی خود را در زمینه پذیرش سفارشات صنایع مختلف در امر مات و رنگ کاری انواع بطری و شیشه عطر و ادکلن و شات و ماگ همچنین مات نمودن حباب های لوستر و تزریق رنگ بلوک های شیشه ای قرار داده است.

روشی موثر برای تزیین شیشه،بلور،حباب لوستر و انواع حباب های روشنایی پر کاربرد در ساختمان روش مات‌کاری است. این روش پس از ساخت ظروف بر روی آن‌ها اجرا می‌شود. اساس کار در این روش، استفاده از مواد شیمیایی برای حل کردن سطح خارجی شیشه و مات کردن آن است. با وجود این‌که شیشه در برابر بسیاری از مواد شیمیایی و طبیعی مقاوم است، اما موادی هم وجود دارند که می‌توانند آن را در خود حل کنند مات کاری از جمله صنایع دستی آبگینه و از زیر شاخ های تزیین انواع ظروف شیشه ای و بلور و انواع بطری می باشد. کارگاه مات کاری و رنگ کاری هاوست درامر مات کاری حضوری فعال دارد.

تاریخ به روزرسانی: چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۳
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، لوازم صنعتی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها