آگهی ویژه

سولفات روی در کشاورزی

سولفات روی (زینک سولفات) جامدی بلورین و بی رنگ است. که از ترکیبات سولفاته پرکاربرد می باشد و به صورت پودری و گرانول با میزان خلوص 24 و 36 درصد عرضه میگردد. این نمک به صورت بلورهای یک، شش و هفت آبه و یا نمک بدون آب وجود دارد. در میان اشکال مختلف سولفات روی هفت ابه دارای اهمیت بالایی می باشد.
این ماده در صنایع مختلفی از جمله داروسازی به عنوان مکمل و در کشاورزی برای تولید کود های شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد.
کاربرد و نوع سولفات روی مصرفی در کشاورزی
سولفات روی بصورت پودری
سولفات روی بصورت کریستال


سولفات روی در کشاورزی
کود سولفات روی کاملا محلول در آب می باشد.
این کود کاملا خشک است و بدون هیچ گونه باقیمانده ای در آب حل می شود و در تمام سیستم های آبیاری قابل استفاده است.روی ﺑﻪ ﻓﺮم ﺳﻮﻟﻔﺎت ﺑﻪ راﺣﺘﯽ از ﻃﺮﯾﻖ رﯾﺸﻪ جذب می شود،¬
سولفات روی در کشاورزی به دلیل داشتن گوگرد باعث کاهش پی اچ خاک می گردد و در نتیجه موجب جذب بهتر عناصر ریز مغذی توسط ریشه می شود و در مقایسه با کود سولفاته و کلاته روی، سولفات روی ارزان
تر و اقتصادی تر است.

روش های استفاده از سولفات روی در کشاورزی
جایگذاری عمقی ( روش چالکود و نواری)
محلول پاشی به همراه اوره و اسید بوریک در پاییز و اوایل بهار
کودآبیاری (استفاده از کود از طریق آبیاری در خاک های سبک)


شرکت معدن صنعت مفتخر است که میتواند این محصول را با کیفیتی تضمین شده و بهترین قیمت و ارسال سریع به تمامی خریداران در سراسر کشور تحویل نماید.

تاریخ به روزرسانی: پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۸
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، مواد شیمیایی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها