آگهی ویژه

املاک خاتم، فروش فوری آپارتمان نو 3 واحدی قلی پور

فروش فوری سه واحد آپارتمان نوساز و شیک واقع در رشت بلوار قلی پور به سمت میدان جهاد خ ابتدای خ بعثت، متراژ 104 متر مربع، سه طبقه، سه واحدی، دو خوابه، بالکن، پارکینگ اختصاصی، انباری، نما سنگ، کف سرامیک، پکیج، لوله کشی اسپلیت، آشپزخانه اپن و کابینت ام دی اف، سند نسقی، نوساز، ( کد 330 )
مشاوره و تبلیغات ملک شما به صورت اینترنتی از طریق سایت تخصصی املاک و sms انبوه در زمینه های خرید، فروش، رهن، اجاره، طراحی داخلی و بازسازی مدرن و ... حضوری و تلفنی یکسره از 9 صبح تا 9 شب با داشتن کادری مجرب و حاذق صورت می پذیرد، برای ثبت آگهی املاک مورد نظر خود در سایت اطلاعات مسکن خاتم لطفا از طریق تماس با شماره مشاور املاک یا از طریق نظرات و ایمیل به اطلاع ما برسانید تا در کوتاهترین زمان ممکن در سایت منتشر گردد، شایسته است جهت مشاوره بهینه و تخصصی، همشهریان عزیز کد ملک مورد نظر را یادداشت نموده.
قابل ذکر است تمامی معاملات در املاک خاتم با مجوز و صدور کد رهگیری از سامانه اطلاعات مدیریت معاملات و مستغلات املاک کشور صورت می پذیرد.
اعتبار ما اعتماد شماست.
اولین نیستیم، اما آماده ایم بهترین باشیم.

قیمت: 145,000,000 تومان
تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۷
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های املاک، اجاره ملک مسکونی
جدیدترین آگهی‌ها