آگهی ویژه

مینی گیم پد – Mini Game Controller Wireless Bluetooth

انجام حرکت های 360 درجه(چرخشی)
قابلیت استفاده برای نواع بازی های موبایلی
پشتیبانی از بازی های سازگار با i Cade
کنترل پخش موسیقی
استفاده به عنوان شاتر بلوتوث
نوع گارانتی : گارانتی 1 سال تعویض شرکت داده پرداز ایگل
دارای باطری قابل شارژ لیتیم-یونmAH180

توضیحات محصول
لذت بازی با کنسول و دسته های آن یک تجربه هیجان انگیز برای هر فرد محسوب میشود این در حالی است که بسیاری از علاقه مندان ترجیح می دهند بازی هارا روی گوشی و تبلتهای خود نسب کرده و اجرا کنند.کنترل بازی روی صفحات لمسی موبایل یا تبلت کار اسانی نیست البته اگر بخواهیم از صدمات ریزودرشتی که گاهی به گوشی وتبلت وارد می شود صرف نظر کنیم.بر همین اساس پیشنهاد می کنیم که برای یکبار هم بازی کردن روی موبایل را با این دسته های بازی تجربه کنید.این دسته های بازی که با نام مینی گیم پد در بازار وجود دارد ابزار جانبی برای بازی با گوشی موبایل و تبلت به شمار می رود با کمک این محصول قادر هستید هر نوع بازی را روی گوشی یا تبلت با هیجان دوچندان بازی کنیدولذتی مانند کنسولهای خانگی ببرید.این مینی گیم پد شامل چهار دکمه برای بازی و یک جهت با طراحی دوران(چرخشی)و ۳۶۰ درجه استکه از ویژگی های جالب ای گیم پد به شمار می رود که به جای جهت های چهار گانه استفاده شده است.
سایز کوچک و وزن کم باعث می شود ان را به راحتی در جیب خود حمل کنید و در هر مکان بازی مورد علاقه خود را انجام دهید.
مینی گیم پد بلوتوث قادر است پس از اتصال به موبایل شما ، هنگام پخش موسیقی ، موزیک مورد علاقه شما را تعویض کند و یا صدای اهنگ را کم یا زیاد کند همچنین از این مینی گیم پد می توان به عنوان شاتر بلوتوث هم نیز استفاده کرد.
پس از دریافت بسته خود ، مینی گیم پد را به مدت دو تا سه ساعت با کابل یو اس بی شارژ و سپس مورد استفاده قرار دهید . برای روشن کردن مینی گیم پد کافی است دکمه start را به مدت ۵ ثانیه بفشارید. همچنین برای خاموش کردن مینی گیم پد ، به مدت ۱۰ تا ۱۵ ثانیه این دکمه را نگه دارید.

هر شرکت یا ارگانی و یا حتی شخصی که سفارش بالایی داشته باشد از درصدهای تخفیف ما بهره مند می شود

فایل تصویریه معرفی قابلیت های کالا
http://www.aparat.com/v/aNsmn

قیمت: 24,000 تومان
تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۳
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، لوازم جانبی
جدیدترین آگهی‌ها