آگهی ویژه

فروش تصفیه آب در مشهد

تصفیه آب آبسی
فروش تصفیه آب مشهد
فروش فیلتر تصفیه آب مشهد
نصب تصفیه آب مشهد
تعویض فیلتر تصفیه آب مشهد
تعمیرتصفیه مشهد
مخزن تصفیه آب مشهد
آبسی خدمتی جدید از شرکت گوارانوش:

آبسی، تضمین کننده ی سلامتی شما و خانواده تان
آبسی با ارائه ی خدمات آنلاین به مشتریان خود، بهترین و کارآمد ترین سیستم های تصفیه آب و خدمات دستگاه های تصفیه آب را به شما عزیزان به صورت 24 ساعته ارائه می دهد. با آبسی ” سالم بنوشید ” و سلامتی خود و خانواده تان را تضمین کنید.

مفتخریم با بیش از15 سال تجربه خدمات رسانی به هم استانی های عزیزتوانسته ایم اعتماد بیش ازبیست هزارمشتری راجلب نموده وسال های متمادی به آنها خدمات رسانی کنیم.

موثر
موثر ترین روش از بین بردن آلودگی آب های لوله کشی و حذف نیترات موجود در آب، استفاده از دستگاه های تصفیه ی آب خانگی است. تصیفه های آب آبسی بسیار کوچک هستند و زیر سینک ظرف شویی شما نصب می شوند و قابل مشاهده نیستند.

ارزشمند
رفاه حال شما شهروندان عزیز و در اختیار قرار دادن آب آشامیدنی سالم برای ما بسیار ارزشمند است. به همین دلیل آبسی با ارائه ی خدمات آنلاین به شما و یادآوری زمان دقیق تعویض فیلتر ها نگرانی شما را به طور کامل از بین برده و آب سالم در اختیار شما قرار می دهد.

استفاده آسان
زمان دقیق تعویض فیلتر ها یکی از مهم ترین خصوصیات آبسی است که علاوه بر ارائه ی خدمات آنلاین به شما، زمان دقیق تعویض فیلتر های دستگاه شما را به صورت خودکار به شما و تکنسین ها یادآوری می کند و در کوتاه ترین زمان ممکن تکنسین ها با شما تماس خواهند گرفت و برای بررسی دستگاه شما در محل حضور پیدا می کنند.

قیمت: 2,200,000 تومان
تاریخ به روزرسانی: دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۵
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های لوازم، لوازم منزل
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها