آگهی ویژه

حمل و نقل انواع کالاهای منجمد و یخچالی در اصفهان

جی سرویس
با بزرگترین ناوگان انواع ماشین های یخچالدار
وانت یخچالدار - کامیونت یخچالدار - کامیون یخچالدار
ارائه دهنده خدمات حمل و نقل بارهای فاسدشدنی و...
ارائه دهنده ی خدمات حمل و نقل بارهای یخچالی و فریزری
تامین انواع کامیون های یخچالدار مجهز و استاندارد

در تمام نقاط کشور
به صورت 24 ساعته

کارگر اسباب کشی متخصص
انجام جابجایی توسط کارگر اسباب کشی متخصص سبب می‌شود تا حمل اثاثیه‌تان با بالاترین کیفیت ممکن انجام شود. ما در باربری و اتوبار سعی در جذب بهترین نیروی کار نموده‌ایم. این افراد در آغاز همکاری با ما آموزش‌های لازم را جهت ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات دریافت می‌نمایند. افرادی صبور، مودب و پر کار هستند که می‌توانند بهترین خدمات ممکن را به شما عزیزان ارائه نمایند. لازم به ذکر است که اینافراد استخدامی‌های شرکت می‌باشند و توسط ما به‌طور کامل تضمین می‌شوند.

ماشین باربری و حمل بار
انواع ماشین حمل بار
انتخاب صحیح ماشین باربری با توجه به حجم وسایل شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. لازم به ذکر است که در اتوبار و باربری انواع ماشین‌های حمل بار از جمله؛ کامیون، کامیونت، نیسان، خاور، وانت را موجود داریم. انتخاب صحیح خودرو به شما در صرفه جویی هزینه‌ها به شدت کمک می‌نماید. خدمات مشاوره و کارشناسی حضوری را در این زمینه ارائه می‌نماییم. لازم به ذکر است تمامی خودروهای ما با دیواره‌های موکت کاری و مخصوص حمل اثاثیه می‌باشند.

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۵
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، حمل و نقل
جدیدترین آگهی‌ها