آگهی ویژه

گهواره هوشمند یوتاب (اختراع جدید)

این گهواره با گریه کودک شروع به حرکت و مدتی بعد از آرام شدن کودک و یا زمانی که توسط والدین قابل تنظیم است از حرکت باز می ایستد. (مدت زمان باقیمانده تا توقف، بوسیله یک نمایشگر نشان داده می شود).
فرض کنید کودک در تخت به خواب شیرینی فرو رفته و مادر، به مدت کوتاهی قصد خروج از منزل را دارد. یوتاب این امکان را به مادر می دهد که با خیال آسوده کودک را تنها بگذارد زیرا اگر در این مدت کودک بیدار شود، گهواره یا تخت هوشمند علاوه بر اینکه شروع به حرکت و پخش موزیک می کند، با تماس تلفنی به تلفن همراه مادر ( یا هر شخص دیگری ) او را در جریان بیدار شدن کودک قرار می دهد. این امکان اختیاری است. با گریه کودک و فعال شدن سیستم، یک ترمینال برق 220 ولت بصورت جدا از تخت یا گهواره برق دار می شود تا در کنار سایر امکانات، هر وسیله برقی مانند دوربین برای نظارت از راه دور یا وید ئو برای مشغول شدن کودک یا دستگاه اسباب بازی را به کار اندازد. فعال کردن این امکان اختیاری است.
برخی از ویژگیها
1) حرکت اتوماتیک با صدای گریه کودک 2) پخش اتوماتیک صدای لالایی مادر در زمان نیاز 3) تماس تلفنی به مادر در زمان عدم حضور وی 4) قابلیت تبدیل به تخت دو منظوره کودک ونوجوان 5) قابلیت مونتاز ودمونتاز وقابلیت ارسال به تمام نقاط دنیا

قیمت: 980,000 تومان
تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۴
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های لوازم، لوازم منزل
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها