آگهی ویژه

Gmate جدید دو سیم کارت کننده آیفون و آندروید

دستگاه جی میت پلاس +Gmate جدیدترین تکنولوژی برای دو سیم کارت کردن گوشی موبایل ( دو سیم کارت بطور همزمان فعال) این دستگاه با تمام گوشی های آیفون و اندروید مانند سامسونگ ، سونی اریکسون و ... سازگار است و تمام امکانات سیم کارت دوم را مانند مکالمه ، پیام کوتاه ، اینترنت و دفتر تلفن را فعال می کند. همچنین می توان برای اضافه کردن سیم کارت به آی پاد تاچ iPod Touch ، آی پد iPad و یا هر تبلت دیگری بدون نیاز به پیل یا کیت مورد استفاده قرار بگیرد. با جی میت پلاس +Gmate به راحتی می توان با آی پاد تاچ صحبت کرد و با کمترین هزینه از تمام امکانات گوشی آیفون استفاده کرد. همینطور گوشی های آیفونی که لاک هستند با جی میت می توانند بدون آنلاک کردن از سیم کارت استفاده کنند و با آن صحبت کنند.
دستگاه +Gmate مدل جدید دستگاه Gmate می باشد و به نسبت مدل قدیمی کیفیت آن بهتر ، ظاهر دستگاه زیباتر ، باطری بهتر و قابل تعویض و دارای لرزاننده نیز می باشد. اندازه جی میت پلاس +Gmate بسیار کوچک است سایز دستگاه تقریبا کوچک تر از یک کارت ویزیت معمولی می باشد به ضخامت تقریبا یک سانتی متر و وزن 48 گرم لذا حمل آن بسیار راحت می باشد.
شرکت ویستا تکنولوژی نمایندگی انحصاری و قانونی Gmate (شرکت اسکای روم هنگ کنک) در ایران می باشد. ویستا تکنولوژی در وب سایت شرکت تولید کننده بعنوان نمایندگی انحصاری در ایران معرفی شده است. لذا تنها گارانتی ویستا تکنولوژی برای دستگاه Gmate معتبر می باشد و خدمات پس از فروش را ارائه می نماید. توجه داشته باشید گارانتی فقط شامل دستگاه های دارای برچسب فارسی با لوگو و هلوگرام شرکت ویستا تکنولوژی با شماره سریال معتبر می شود.
قیمت و شرایط مناسب برای فروشندگان موبایل. در سراسر ایران نماینده فروش می پذیریم.
با آرزوی سعادت و شادکامی برای شما.

نوع سیم کارت: GSM Quad-Band: 850/900/1800/1900 MHz
مجهز به بلوتوث نسخه‌ی 2.0 همراه با EDR
دارای ویبره با قابلیت تنظیم می‌باشد
قابلیت پشتیبانی از iPod Touch 4, iPhone 3G , iPhone 4/4S, iPad, iPad 2 و تمامی دستگاههایی که با سیستم عامل اندروید کار می‌کنند

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۲
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های موبایل و تلفن، فروشگاه موبایل
جدیدترین آگهی‌ها