آگهی ویژه

فروش و خدمات اسکنر سه بعدی، پرینتر سه بعدی و CMM

احتراماً به استحضار می رساند شرکت آرتا با ارائه خدمات نمونه سازی سریع و 3D Print، همچنین خدمات ابعادبرداری اپتیک و CMMهای پرتابل با جدیدترین تجهیزات 3D Scanner و دوربین فتوگرامتری بدون هیچگونه محدودیت در سایز و جنس قطعات، در محل کارفرما، جهت کنترل کیفی، مهندسی معکوس و آرشیو مهندسی آمادگی همکاری خود را با آن صنعت محترم اعلان می دارد.
قابل ذکر است شرکت آرتا با سابقۀ بیش از 10 سال فعالیت، علاوه بر ارائه خدمات فوق، در خصوص عرضه، نصب و راه اندازی ، آموزش و پشتیبانی انواع 3D Scanner و 3D Printer های مدرن و حرفه ای نیز سابقۀ درخشانی از خود به جای گذاشته است . در حال حاضر شرکت آرتا امتیاز بالاترین نرخ فروش تجهیزات اندازه گیری و ابعادبرداری ، دیجیتایزر های اپتیک، CMM های تماسی بی سیم و انواع دوربین های فتوگرامتری صنعتی و پرینترهای سه بعدی در ایران را در دست دارد و همواره پیشرو در این صنعت میباشد.

اهم فعالیتهای شرکت آرتا به شرح ذیل میباشد:
1- ارائه خدمات اندازه گیری بدون محدودیت در وزن و ابعاد قطعه، قالب و فیکسچر با دستگاه منحصر بفرد DPA/Pro
2- ارائه خدمات ابعادبرداری با جدیدترین تجهیزات دیجیتایزر اپتیک محصول سال 2014 با سرعت و دقت بسیار بالا (REXCAN4 و REXCAN CS+)
3- ارائه خدمات مهندسی معکوس
4- ارائه خدمات کنترل کیفی و بررسی GD&T
5- تهیه گزارشات مقایسه ای سه بعدی با فایل CAD DATA
6- بهینه سازی و مستندسازی قطعات کارخانجات
7- ارائه خدمات نمونه سازی سریع
8- ارائه کلیه خدمات اندازه گیری ارتعاشات ، تحلیل دفرمگی ها در حالت بار گذاری شده قطعات و تونل باد
9- مشاوره، فروش، آموزش، پشتیبانی و خدمات پس از فروش کلیه تجهیزات اندازه گیری، اپتیک، CMM و ماشینهای نمونه سازی سریع
شرکت آرتا، مفتخر به همکاری با بیش از700 شرکت و مجتمع بزرگ صنعتی از جمله صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، نیروگاهی، خودرو سازی، توربین سازی، ریخته گری، قالبسازی و قطعه سازی، الکترونیک، پزشکی و دندان پزشکی، پلاستیک و لاستیک، میراث فرهنگی و ... می باشند.

تاریخ به روزرسانی: دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۴
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، ماشین آلات صنعتی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها