آگهی ویژه

قیمت بند لنیارد دراصفهان

لنیارد - بند تگ - بند لنیارد(Lanyard) بطور گسترده در حوزه دزدگیر فروشگاهی جهت جلوگیری از سرقت به کار می رود و از آن در شرایطی استفاده می شود که امکان نفوذ سوزن به داخل کالا، وجود ندارد. لنیارد از موادی تولید شده که به راحتی بریده یا قیچی نمی شود.
لنیارد - بند تگ - بند لنیارد(Lanyard)
لنیارد - بند تگ - بند لنیارد(Lanyard)

این ابزار در طیف گسترده ای جهت جلوگیری از سرقت به کار می رود و از آن در شرایطی استفاده می شود که امکان نفوذ سوزن به داخل کالا، وجود ندارد. لنیارد از موادی تولید شده که به راحتی بریده یا قیچی نمی شود.

بعضی اجناس برای سوزن تگ بیش از حد ضخیم هستند، در نتیجه سوزن تگ به آنها متصل نشده و در نتیجه تگ قفل نمی گردد. این حالت در مورد کیف های دستی، کفش و برخی اجناس سوپر مارکتی صحت دارد.

این لنیاردها جدا از تگ فروشگاهی نیز به فروش می رسند و این امتیاز به شما این امکان را می دهد تا از این ابزار به گونه ای ابتکاری در جهت کاهش خسارات و سرقت های فروشگاهی خود استفاده کنید.

لنیارد ( بند لنیارد ، بند دزدگیر کیف ، بند دزدگیر کفش ) در سایزهای 10 سانتی متر و 17 سانتی متر و در رنگ های سفید و مشکی قابل ارائه می باشند که شما می توانید متناسب با نوع اجناستان سایز و رنگ آن را تعیین نمایید.

بند لنیارد به همراه تمامی تگ های دزدگیر فروشگاهی ( تگ پوشاک ، تگ کیف و کفش ، تگ لوازم تزئینی و غیره ) قابل استفاده است اما معمولا به همراه تگ هایی نظبر تگ پنسیل ، تگ مربعی و سایر تگ های دزدگیر که با سوزن تگ جداگانه استفاده می شوند دیده می شود.

بند لنیارد یکی از متعلقات دزدگیر و سیستم های ضد سرقت است که همراه با تگ دزدگیر استفاده می شود.
طریقه استفاده لنیارد به این صورت می باشد: عموما بند لنیارد با تگ مدادی یا پنسیل و همچنین تگ های دزدگیر کوچک استفاده می گردد و جایگزین سوزن می گردد.
تگ و لنیارد به خودی خود نمی تواند جلوی سرقت را بگیرد اما با استفاده از سیستم دزدگیر یا آنتن دزدگیر در جلوی درب خروج می تواند باعث ممانعت از دزدی شود.

تاریخ به روزرسانی: دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۲۹
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، سایر
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها