آگهی ویژه

Wireless controller – گیم پد بی سیم موبایل

8 تا 10 ساعت استفاده از گیم پد با یکبار شارژ
ساپورت از ios/android/pc و بازی های دیگر
طراحی Ergonomic و احساس راحتی
رابط بلوتوث ، اتصال سریع و بدون تاخیر در بازی
قابلیت کنترل کامپیوتر و تقریباً پشتیبانی از همه ی بازی های اندروید و ios
در این گیم پد حالت دیجیتال و آنالوگ را به راحتی می توان عوض کرد
طراحی زیبا ، خوش دست و راحت
رنگ : مشگی و قرمز
تلسکوپیک استند دیوایس گوشی های بین 5 تا 10 inch را ساپورت میکند
توضیحات محصول
لذت بازی با کنسول‌های بازی چیزی است که همه ما کم‌وبیش آن را تجربه کرده‌ایم و خاطرات خوشی از آن داریم. از آتاری و میکرو گرفته تا نسل‌های پیشرفته پلی‌استیشن و ایکس باکس. اما وقتی نرم‌افزار همین بازی‌های خاطره‌انگیز و یا بازی‌های مهیج و باکیفیت نسل جدید را روی تبلت و تلفن‌های همراهمان نصب و اجرا می‌کنیم، به جرات می‌توان گفت که آن مقدار هیجان و نشاط قبل را نمی‌گیریم. مسلما کنترل بازی روی صفحات لمسی کوچک موبایل و تبلت،(حتی اگر قابلیت لمس و حساسیت بالایی داشته باشند) مثل حالتی که با دسته‌های کنسول‌ها بازی می‌کنیم نیست.
لذت بازی با کنسول‌ و دسته‌های آن یک تجربه‌ی هیجان‌انگیز برای تمام افراد محسوب می‌شود. این در حالی است که بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای به دلیل زیاد شدن مشغله‌های کاری و زندگی ترجیح می‌دهند بازی‌ها را روی گوشی‌های موبایل یا تبلت خود نصب کرده و اجرا کنند. کنترل بازی روی صفحات لمسی موبایل یا تبلت کار راحتی نیست. برهمین اساس پیشنهاد می‌کنیم برای یک‌بار هم که شده بازی کردن روی موبایل را با این دسته‌ی بازی تجربه کنید. دسته‌ی بازی یا همان گیم‌پد (Gamepad) مخصوص بازی با گوشی‌های موبایل و تبلت به‌شمار می‌رود. با کمک این محصول قادر هستید انواع بازی‌ها را روی گوشی‌ یا تبلت‌تان نصب کرده و به‌جای صفحه‌ی لمسی با کلیدهای روی این دسته بازی را کنترل کنید.
جنس این گیم پدها از پلاستیک سخت است. روی این محصول جمعاً ۲۲ دکمه وجود دارد. البته بد نیست بدانید در مواقع استفاده از این دسته قادر هستید قابلیت D-Pad را غیر فعال کرده .شاید برایتان جالب باشد که بدانید در زمان‌های استفاده از این دسته امکان اتصال هدفون به گوشی یا تبلت شما با استفاده از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا فراهم شده است.
اطلاعات بیشتر
وزن 0.5 kg
ابعاد 5 x 10 cm
تعداد دکمه ها
8 دکمه ی هدایت کننده
12 دکمه ضربه زدن
و دوتا انالوگ استیک
نوع باتری
باتری لیتیوم-پلیمر قابل شارژ 350 میلی آمپر
نوع اتصال
بی سیم
سازگار با ios/android / pc

قیمت: 130,000 تومان
تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۱
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های لوازم، برقی و گازی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها