آگهی ویژه

مبل شویی ، فرش شویی ، موکت شویی در محل

شرکت ساتراپ گستر لیان
مبل شویی ، فرش شویی ، موکت شویی در محل ، با دستگاه های مکانیزه
سرویس شبانه روزی حتی در تعطیلات
شماره ثبت : 450212
سایت شرکت : www.satrapgostar.com

خدمات خشکشویی فرش ، مبلمان ، موکت و خوشخواب در محل ، صد در صد تضمینی

دستگاه های شرکت ساتراپ گستر لیان قابلیت شستشو با مواد شوینده به همراه بخار با فشار و دمای بسیار بالا را دارند و علاوه بر مکندگی دارای جاروبرقی بسیار قوی برای عملیات خشک کردن ، مجهز به یک دمنده باد بسیار قوی نیز میباشند که می توانند به فرآیند خشک شدن و نم گیری کمک شایان توجهی نماید.

دستگاه های مکانیزه شستشوی شرکت ساتراپ گستر لیان ، دیگر نگرانی مشتریان در مورد استفاده از سیستم های سنتی برس دریلی که می تواند به سطوح مبلمان آسیب وارد نماید و توانایی شستشوی قسمت های نشیمن مبل که از مبلمان جدا میشود را ندارد برطرف کرده است.

شستشوی فرش با روش تزریق و جذب بخار و مواد شوینده و خشک کن سریع ، بر بافت و خواب فرش ها و مبلمان آسیب نمیرساند و در مقابل دیدگان مشتریان محترم فرش و مبلمان را با کیفیت صد درد صد بالاتر ، زمان کمتر ، و هزینه پایین تر شستشو مینماید.

این دستگاه دارای مزیت ضد عفونی به دلیل دمای بالای بخار و نیز استاندارد ضد کک و باکتری است که از اروپا اخذ کرده است ، که جدید ترین روش شستشوی مبل و فرش و موکت در محل ، در ایران میباشد.

دیگر خدمات ما
نظافت کلی و کنترات ساختمان های نوساز و بازسازی شده (پاکسازی آثار رنگ و بتونه ، قیر) شستشوی و جرم گیری حیاط ، پارکینگ و محیط کار با دستگاه اسکرابر و واترجت برای از بین بردن هرگونه جرم ، چربی و لکه.
خدمات بخارشویی و ضدعفونی کردن خوشخواب ، سرویس بهداشتی و حمام با خاصیت آنتی باکتریال با دستگاه بخار صنعتی.
شستشو و جرم گیری انواع کف ، سنگ ، پارکت و چوب ، موزائیک و غیره

لطفا برای اطلاعات بیشتر در مورد تعرفه های شستشو فرش و مبلمان در محل و یا رزرو خدمات با ما تماس حاصل فرمایید.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۶
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، سایر
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها