آگهی ویژه

نماینده GRACE در ایران | فروش دی وی آر

شرکت باستان نماینده برند GRACE در ایران میباشد. این برند یکی از بهترین برندهای چین در زمینه دوربینهای آنالوگ و استندلونهای REAL با فرمت h.264 می باشد. این کمپانی با بیش از 15 سال سابقه در زمینه تولید محصولات CCTV در چین ، فعالیت داشته و یکی از کمپانیهای بزرگ CCTV در چین می باشد. این کمپانی کلیه چیپهای خود را از سونی ، پاناسونیک و شارپ و..... تهیه می کند.
این برند دارای مدلهای :
BOX CAMERA
IR CAMERA
IR DOME CAMERA
VARI-FOCAL CAMERA
WEATHERPROOF IR CAMERA
CMOS CAMERA
DVR H.264
SPEED DOME

امتیازات این برند:
1-قیمتی کاملا رقابتی با تمام برندهای درجه 1 چین در بازار ایران
2-دارای بیش 100 مدل دوربین در نوعهای مختلف و کیفیتی رقابتی با دیگر برندهای چینی.
3-دارای تمام استاندارهای جهانی .
4- 18 ماه گارانتی تعویض برای دوربین ها و 5 سال خدمات پس از فروش.
5-دادن ربیت کالایی بصورت ماهیانه و فصلی.
6-در نظر گرفتن سود بسیار عالی برای نمایندگان محترم.
شعار ما: " قیمت مناسب - گارانتی معتبر - کیفیت بالا "

اصطلاح دام (Dome) به معنای گنبد است. همانطور که از معنای نام این دوربین ها واضح است اصطلاح دام به شکل بدنه این دوربین ها دلالت دارد.

دوربین مداربسته دام
دوربین های دام عموما کاربردهای غیر صنعتی دارند. بدنه این دوربین ها معمولا مقاومت زیادی در برابر شرایط بد آب و هوایی ندارد بنابراین استفاده از آنها محدود به محیطهای مسقف اداری، تجاری یا مسکونی می شوند.
این دوربین های در کیفیت های متفاوتی به صورت شبکه و انالوگ ساخته می شوند و از نظر کیفیت تصویر محدودیتی ندارد.

دوربین مداربسته دام دید در شب
دوربین های دام امروزی معمولا دارای دید در شب IR هستند و این قابلیت تفاوت زیادی در هزینه آنها ایجاد نمی کند. دوربین های دام معمولا دید در شبی با برد متوسط دارند و در صورت نیاز به برد زیاد برای دید در شب بهتر خواهد بود از دوربین بولت استفاده کنید و یا پروژکتور مادون قرمز در کنار دوربین نصب کنید.

زاویه دید دوربین مداربسته دام
دوربین های دام از نظر نوع لنز به دو دسته لنز ثابت (Fixed lens) و لنز وریفوکال (Varifocal Lens) تقسیم می شوند. دوربین های دام با لنز ثابت معمولا با لنز ۲٫۸میلیمتر (~۸۵ درجه) یا ۳٫۶(~۷۰ درجه) میلیمتر ساخته می شوند و دوربین های دام وریفوکال معمولا لنز ۳-۹(~۳۵ تا ۸۰ درجه) میلیمتر یا ۲٫۸-۱۲ (~۲۵ تا ۸۵ درجه) میلیمتر دارند.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۸
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، دوربین مدار بسته
جدیدترین آگهی‌ها