آگهی ویژه

فروش لیفتراک جک در تهران

تهییه کردن قطعات لیفتراک اورجینال و اصلی با قیمت مناسب همیشه چالش برانگیز بوده است.

هزینه های ناشی از تعمیر و قطعات لیفتراک گاها میتواند با استفاده از قطعات بی کیفیت و غیر اصلی چند برابر شود و یا به دلیل استاندارد نبودن قطعات لیفتراک غیر اصلی باعث خرابی قطعات همجوار مربوط به همان قطعه شود و هزینه های سنگینی را روی دست مشتری بگذارد.

حال چاره چیست؟ چگونه میتوان مطمئن شد که قطعات لیفتراک تهییه شده اصل و اورجینال است و مشتری را دچار مشکل نمی کند؟

به چند نکته اشاره میکنیم که میتوانید به استناد آن با خیال راحت قطعه اصل و قابل اطمینان تهییه بفرمایید.

ترجیحا برای تهییه قطعات لیفتراک از شرکت های رسمی و مجوز دار که نظارتی بر کار آن ها هست اقدام بفرمایید.
به زمینه فعالیت شرکت توجه فرمایید که بصورت تخصصی کار قطعات نیز انجام بدهند.
سال هایی که شرکت سابقه خدمات و تامین قطعه دارد شناسنامه ی هر شرکت است و شما میتوانید با پرس و جو از مشتریان آن ها از نحوه ی خدمات دهی آن ها آگاه شوید.
در نظر داشته باشید شرکتی که تولید کننده است و صاحب کارخانه و خط تولید به مراتب قابل اعتماد تر از مغازه ها و گاراژ ها جهت تهییه قطعه می باشد.
در نهایت ما به شما پیشنهاد میدهیم که اگر میخواهید با خیالی آسوده لیفتراک و تجهیزات انبارداری خود را تعمییر کنید و برای آن قطعه ای تهییه بفرمایید کار را به متخصصان و تعمیرکاران حرفه ای شرکت کارا ماشین آرنا واگذار کنید.

قطعات بیرونی لیفتراک (ظاهری)
دکل لیفتراک-»»»دکل لیفتراک چیست؟

دکل در لیفتراک قطعه ای است که وظیفه ی آن تنظیم ارتفاع شاخک حرکت دادن عمودی ستون (جهت استیبل کردن بار (بغل کردن بار)) است.

دکل ها جهت افزایش ارتفاع بیشتر بار بصورت کشویی روی هم سوار می شوند و به آنها دکل چند کشو میگویند هر چه تعداد این کشو ها بیشتر باشد لیفتراک ارتفاع دکل بیشتری دارد.( بصورت عمومی 2 کشو و 3 کشو جهت ارتفاع دادن به دکل لیفتراک تا 6 متر استفاده میشود).

آپشنی که بعضی از دکل ها دارند کانتینررو بودن آنها است در این نوع دکل جکی در وسط دکل تعبیه شده که به لیفتراک اجازه میدهد با بالا بردن دکل ارتفاع آن تا حدی ثابت بماند و در واقع بتواند وارد کانتینر شود و بارگذاری و باربرداری را انجام دهد.

همانطور که در عکس مشاهده میفرمایید دکل های بائولی-کارا بصورت وایدویو (wideview) طراحی شده که یعنی طرز قرار گیری شلنگ های هیدرولیک روی دکل طوری قرار گرفته که دید راننده وسیع تر است.

تاریخ به روزرسانی: سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۵
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های اتومبیل، قطعات خودرو
جدیدترین آگهی‌ها