آگهی ویژه

مرکز پخش تگ مثلثی با شرایط ویژه در اصفهان

فروش ویژه تگ سه گوش یا مثلثی با هرتعداد مورد نیاز برای فروشگاه ها و مراکز خرید در اصفهان

تگ دلتا ، تنها در تکنولوژی AM وجود دارد. تگی با قدرت بالا و وزن سبک ، قابل استفاده در صنعت پوشاک مخصوصا شال و روسری و کیف و کفش ، هم چنین کاربرد این تگ با لنیارد این نوع تگ را پرطرفدار کرده است .


نقد و بررسی اجمالی
تگ مثلثی AM، در بازار به تگ دلتا یا سه گوش نیز معروف می باشد. این نوع تگ ها اگر چه دارای ابعاد کوچک و وزن کم هستش اما دارای گیرایی بالا و متقاضی زیاد در بازار می باشد.

تگ های سه گوش بدلیل کوچک بود سایز، برای مغازه های لباس زیرفروشی، جوراب، شال، روسری و اکسسوری بیشتر کاربرد دارد. این تگ از طریق پین (سوزن) به اجناس متصل میشود . درصورتی که کالا به گونه ای باشد که قابل اتصال به پین نباشد و یا باعث صدمه به کالا شود، میتوان از بند تگ (لنیارد) کمک گرفت.

تگ مثلثی AM مناسب برای گیت های ضد سرقت AM است. فرکانس کاری این تگ های 58KHZ می باشد. دستگاه جداکننده این نوع تگ همانند دیگر تگ های موجود در بازار می باشد.

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۲
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، سایر
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها