آگهی ویژه

طراحی سایت ، بهینه سازی و افزایش بازدید

شرکت مینا سافت فعال در زمینه طراحی و پیاده سازی وب سایت و فروشگاه اینترنتی و پورتال سازمانی ، نرم افزار آموزشی مدارس ، مشاور و مجری پروژه های سازمانی, شرکتی, صنعتی, مشاغل و ارایه دهنده بهترین و جامع ترین راه کارهای وب آمادگی تجزیه و تحلیل ، ارائه طرح پیشنهادی ، اجرا و پیاده سازی سامانه های نرم افزاری تحت وب شما را دارد.
شما می توانید با خیالی آسوده طراحی سایت و طراحی وب سایتخود را به متخصصان ما واگذار کنید.متخصصان سامان هاست با داشتن دانش و تجربه بالادر خصوص جدیدترین سیستم ها و استاندار های روز دنیا شما را در امر طراحی سایت( طراحی وب سایت)همیاری خواهند نمود.فناوری اطلاعات سامان هاست از این که طراحی سایت خود را به ما می سپارید بسیار خرسند خواهدشد. سامان هاست با بهره گيري از تكنولوژي هاي روز دنيا در برنامه نويسي و با بهره گيري از سيستم مديريت محتواي خود، سايتي پيشرفته با قابليت هاي پر كاربرد و متناسب با فعاليت، اهداف و بودجه مشتري،درمدت زمان كوتاهي طراحي مي نمايد.

بهینه سازی وب

سامان هاست با بهره گيري از تكنولوژي هاي روز دنيا در برنامه نويسي ، سايتي پيشرفته با قابليت هاي پر كاربرد، در مدت زمان كوتاهي طراحي مي نمايد.سايت هاي طراحي شده توسط سامان هاست بدليل رعايت نكات مورد توجه براي موتورهاي جستجو، رتبه (رنكينگ) بالايي در نتايج موتورهاي جستجو خواهند داشت و جذابيت طراحي صفحات، باعث بالا رفتن آمار بازديد سايت مشتريان خواهد شد. سامان هاست با طراحی سایت و بهینه سازی سایت و میزبانی وب سایت ، آماده در ارائه خدمات وب به کلیه ی واحدهای صنعتی، تولیدی ، سازمانها و ادارات دولتی، شركتهای خصوصی و موسسات آموزشی و تحقیقاتی می باشد.
خدمات هاستینگ

سامان هاست، ارائه دهنده سرويس های ثبت دامنه، ميزباني وب، تجارت الکترونیک، میزبانی ایمیل، میزبانی اختصاصی، مطابق با استانداردهای جهانی است. كليه سرورهای سامان هاست از نظر نرم افزار و سخت افزار از آخرين تکنولوژی روز بهره مند می باشند بنابراين شما با ما آنچه را که از وب سايت خود انتظار داريد درمي يابيد. آخرين تکنولوژی سرورهای ما موجب می شود وب سايت شما در تمام مدت شبانه روز با سرعت بسيار بالا در دسترس بازديدكنندگان باشد.

جهت سفارش و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن 22274227 021(10 خط) با ما ارتباط برقرار نمایید.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۸
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، طراحی وب
جدیدترین آگهی‌ها