آگهی ویژه

پیچ نوک مته ای وشیروانی بکسی چهارسو

عرضه پیچ سرمته ونوک مته ای درسراسرکشور،وشیروانی بکسی چهارسو
سیدرضاعلوی
شیروانی بکسی چهارسو وپیچ سرمته ونوک مته ای

پیچ نوک مته ای واشر سر خود اغلب بصورت شش گوش با قابلیت اتصال توسط آپار فرانسه تولید می شود. پیچ نوک مته ای واشر سر خود در سایز های مختلف از قطر 3 میلیمتر و طول 1 میلیمتر برای اتصالات بسیار ریز تا سایز های بزرگ اغلب تا 6 میلیمتر تولید می شود. پیچ نوک مته ای واشر سر خود بصورت آبکاری شده گالوانیزه سرد با بکار گیری فلز زینک تولید شده و به رنگ نقره ای در بازار یافت می شود. پیچ نوک مته ای واشر سر خود دارای کاربری های صنعتی مختلفی می باشد و به دلیل داشتن واشر بصورت خودکار بخوبی بر روی سطح کار می نشیند و نیازی به واشر جهت اتصال ندارد.

پیچ نوک مته ای در واقع دسته ای پیچ های خودکار محسوب می شوند که نوک آنها به شکل مته می باشد. پیچ نوک مته ای از جنس فولادی و استیل تولید می شود و دارای کاربری های صنعتی مختلفی می باشد. یکی از دلایل متعدد استفاده از پیچ نوک مته ای قابلیت سوراخ زنی سطحی بصورت خودکار و عدم نیاز به ایجاد سوراخ اولیه توسط دریل می باشد که سبب تسریع پروسه اتصال می شود. از پیچ نوک مته ای استفاده بسیار گسترده ای در اتصالات سطوح گالوانیزه بالاخص در شیروانی ها و همچنین در اتصالات ساندویچ پنل ها می شود. گروه صنعتی پیچ سازان تولید کننده و عرضه کننده انواع پیچ نوک مته ای در سایز های مختلف می باشد.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۳
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، لوازم صنعتی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها