آگهی ویژه

باطری هاوکر آلمان

باطری هاوکر Hawker آلمان بهره وری بالاتری را در نسبت به مدل های مشابه فراهم می کند و شارژ بیشتری را در خود نگه می دارد که این مزیت ها با کمک استفاده از تکنولوژی پیشرفته در روند ساخت صفحات مثبت آن به دست آمده است.

از جمله ویژگی های باطری هاوکر می توان به شارژ سریع ، مطابقت با استانداردهای جهانی و سازگاری با بیشتر ماشین آلات صنعتی ، کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری اشاره کرد .

با توجه به تنوع باطری هاوکر لیفتراک این فروشگاه جهت استفاده در انواع تراکهای برقی، لیفت تراک، پالت تراک، استکر، ریچ تراک و بالابرهای برقی در دو استاندارد BS و DIN تولید و عرضه میگرد.

تمامی محصولات ارائه شده دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر، کاتالوگ، درخواست مشخصات، پیش فاکتور و... در رابطه با فروش باطری لیفتراک ، باطری لیفتراک برقی ، قیمت باطری لیفتراک با شماره تلفن و همراه زیر تماس بگیرید یا درخواست خود را از طریق فرم ارسال پیام زیر، ارسال نمایید.
www.hypersanat.ir
041-5576173
09145654149
09145654749
همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر راجب شرکت تولیدی هاوکر و دریافت کاتالوگ محصولات این شرکت می توانید به سایت این کمپانی به آدرس زیر مراجعه نمایید:

www.enersys-hawker.com

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۹
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، ماشین آلات صنعتی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها