آگهی ویژه

صندلی دانشجویی

فروش صندلی دانشجویی ، صندلی دانش آموزی و میز و نیمکت مدارس
شرکت صنعت آذربایجان (صنایع فلزی مالکی) تولید کننده انبوه مصنوعات فلزی شامل انواع صندلی دانش آموزی و دانشجویی چوبی و فلزی ، نیمکت دانش آموزی، نیمکت پارک،صندلی آزمایشگاهی (تابوره) و چهارپایه ، انواع صندلی های فلزی اداری و دفتری، انواع میز و صندلی های غذاخوری ،وسایر مصنوعات فلزی ،کلیه محصولات خود را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت به فروش می رساند.
شرکت صنعت آذربایجان فعالیت خود را از سال 1380 با هدف طراحی و تولید انواع تجهیزات اداری، آموزشی و خوابگاهی، آغاز نمود. در این راستا با اعتقاد به اصل کیفیت و رعایت اصول مشتری مداری تلاش کرده تولیدات متنوع و با کیفیتی را در زمینه های تجهیزات آموزشی و اداری به مشتریان ارائه دهد و اکنون پس از گذشت یک دهه موفق به کسب جایگاهی شاخص در میان فعالان این صنعت گردیده است

فعالیت های شرکت به شرح زیر می باشد:

1- تولید تجهیزات آموزشی ازمهدکودک تا دانشگاه شامل (انواع صندلی دانشجویی و دانش آموزی، نیمکت دانش آموزی، صندلی آزمایشگاهی (تابوره)، میزکامپیوتر، میز آموزگاری، فایل و کمد بایگانی و ...)

2- تولید تجهیزات مراکز شبانه روزی و خوابگاهی شامل انواع (تختخواب های فلزی، کمد کارگری، جا کفشی، سرویس غذاخوری و ...)

3- تولید انواع صندلی های اداری راحتی

4- تولید انواع صندلی های فلزی شامل (صندلی میله ای، صندلی همدانی، صندلی پشت گرد، صندلی پشت بلند هلالی و ...)

5- تولید مبلمان شهری پارک ها و فضای سبز

قیمت: 48,000 تومان
تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۴
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های لوازم، اداری
جدیدترین آگهی‌ها