آگهی ویژه

قیمت دوربین مدار بسته پاناسونیک

واردات و پخش انواع دوربین های مداربسته پاناسونیک آنالوگ - IP
دوربین مدار بسته MB-ECOIR-116
خرید دوربین مدار بسته MB-IRVD36-136
دوربین مدار بسته MB-IRVD28-128
تعمیر دوربین مدار بسته MDI10SCI
دوربین مدار بسته MD110SCM
دوربین مدار بسته MD110SCM
فروش دوربین مدار بسته MBI136EHV
دوربین مدار بسته MB641H
دوربین مدار بسته MB152EH
خرید دوربین مدار بسته MB-IR28-115
قیمت انواع مدال دوربین مدار بسته MB-IR36-126

انواع دوربین مداربسته: دوربین صنعتی ، دوربین دید در شب ، دوربین دام ، دوربین اسپیددام و زوم ، دوربین بی سیم
مشخصات فنی دوربینهای مدار بسته
وضوح تصویر
وضوح برای یک دوربین مدار بسته عبارتست از تعداد خطوط افقی (TV line) که دربین در یک تصویر نمایش می دهد. دوربین‌های با وضوح بالاتر از ۵۰۰ معمولا در کاربردهای خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مثال خواندن پلاک خودرویی که با سرعت بالا در حال حرکت است نیازمند دوربینی با کیفیت بالاست.
دوربین های سری E محصولات Metzo با بهره گیری از پردازشگر شخصی سازی شده و تکنولوژیهای نرم افزاری ویژه می توانند با ۷۰۰ TVline تصاویری با کیفیت بسیار بالا ارائه کنند. این دوربینها همچنین می توانند با بهره گیری از تکنولوژی OLPF رنگهای زائد روی تصویر را هم حذف کنند.

سطوح نور
انتخاب دوربینی که بتواند در شرایط کم نور نیز به خوبی کار کند بسیار مهم است. حداقل‌ روشنایی لازم برای عملکرد دوربین را معمولا به واحد لوکس بر روی آن ذکر می‌کنند.
در دوربینها پارامتری به نام میزان گستردگی بازه نوری قابل تشخیص وجود دارد که با فعال کردن آن می توان تصویری مناسب از فضاهای کم نور و پر نور محیط را در یک تصویر به دست آورد.

فشرده سازی DVR
فشرده سازی عبارت است از فرایند کاهش اندازه فایل تصاویر به منظور کاهش فضای ذخیره سازی مورد نیاز. انواع مختلفی از فرمتهای فشرده سازی وجود دارد که می توان از میان آنها یکی را انتخاب کرد.
معروف‌ترین روش فشرده سازی تصاویر استاندارد JPEG است. روش نسبتا جدیدتر M-JPEGاست که قابلیت این را دارد که قسمت‌های اضافی یا مشابه را نه تنها در هر تصویر بلکه در بین تصاویر مختلف و مجاور نیز شناسایی و حذف کند.
مهمترین مزایا و امتیازات برند فوق شامل موارد زیر می باشد:
1- قیمت باورنکردنی و قابل رقابت با همه برندهای IP و HD-SDI در بازار ایران.
2- ارائه 18 ماه گارانتی تعویض قطعه و خدمات سریع از طرف باستان به مشتریان که شامل : تعویض CCD - IR و کابل در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن می باشد .
3- ارائه Certificate از طرف باستان به همکاران محترم در صورت نیاز در پروژه ها.
4- دارای نرم افزار ISS با قابلیت 128 کانال رایگان و قابلیت نمایش 64 کانال real در یک صفحه و همچنین امکان نصب نرم افزار روی موبایل .
5- دارای استاندارد ONVIF.

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۰
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، دوربین مدار بسته
جدیدترین آگهی‌ها