آگهی ویژه

تولید و فروش سولفات اهن و کاربرد ان در داروسازی

سولفات آهن یک ماده شیمیایی به رنگ سبز-آبی است که در بسیاری از صنایع از جمله تولید دارو، تولید جوهر و رنگ و همچنین کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این را ماده را می‌توان در فرم‌های مختلف هیدراته یافت، که چندین نوع از آن در طبیعت وجود دارند. موارد زیر رایج‌ترین اشکال معدنی سولفات آهن هستند:
FeSO4·7H2O : ملنریت، به رنگ سبز-آبی
:FeSO4·4H2Oروزنیت، به رنگ سفید
اشکال مختلف دیگری از آن نیز وجود دارند که کمتر در طبیعت یافت می‌شوند:

FeSO4·5H2O: Siderotil

FeSO4·6H2O : آهن سولفات شش آبه
FeSO4·H2O : زومولنوکیت
کاربردهای دارویی از جمله کاربردهای مختلف سولفات آهن است. کمبود آهن رایج ترین کمبود تغذیه‌ای در ایالات متحده است که ورزشکاران، زنان جوان، گیاهخواران و افراد مسن، بیشتر از سایر افراد دچار آن می‌شوند. از سولفات آهن به همراه دیگر ترکیبات آهن در غذاها استفاده می‌شود تا سطح پایین آهن در خون را که ناشی از مواردی مانند بارداری یا کم خونی است درمان کند. آهن به انتقال اکسیژن از طریق خون در بدن انسان کمک می‌کند.
شرکت معدن صنعت شیمی پایا مفتخر است که میتواند این محصول را با کیفیتی تضمین شده و بهترین قیمت و ارسال سریع به تمامی خریداران در سراسر کشور تحویل نماید.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۰
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، مواد شیمیایی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها