آگهی ویژه

طراحی و سئو سایت در اصفهان

گروه bamaitc با 17 سال سابقه فعالیت در زمینه طراحی اپلیکیشن، طراحی و سئوی سایت در اصفهان برای هویت بخشی به برند شما همراهتان خواهد بود.
ایده تکنولوژی صفاهان دارای تجربه بسیار در طراحی وب سایت و اپلیکیشن و سئو می باشد و همواره در تلاش است تا نظرمشتریان را جلب کند .
واحد تبلیغات ما با تشکیل کمپینهایی در بازه های زمانی مشخص با تبلیغات در صفحه بلاگر های مشهور اینستاگرام، برای مشتریانی که در قرعه کشی ماهانه برنده می شوند بین 100 تا 200 k فالور به صورت واقعی جذب خواهد شد.

طراحی وب شامل بسیاری از مهارت ها و رشته های مختلف در طراحی و نگهداری وب سایت ها می شود. روند طراحی مربوط به طراحی یک وب سایت :

واکنشگرا
سریع و امن
طراحی گلوبال
درگ و دراپ
کاملا داینامیک
پشتیبانی رایگان


توسعه اپلیکیشن شامل بسیاری از مهارت ها و کد نویسی های پیشرفته در طراحی و نگهداری اپ های موبایلی می باشد..

iOS و Andriod
سریع و امن
طراحی گلوبال

برند طراحی bamaitc فعالیت خود را از سال 1383 در اصفهان شروع وهم اینک یکی ازبهترین برند های طراحی سایت در ایران است. در سال 1399 توانست برای اولین بار در کشور مجوزهای فروش وب سایت و طراحی اپلیکیشن را دریافت کند.

تاریخ به روزرسانی: سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۶
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، سایر
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها