آگهی ویژه

طراحی نمای ساختمان - ویلا (مدرن-رومی)

طراحی نمای ساختمان ( مدرن ، رومی و..)

شرکت نمای ساختمان در زمینه طراحی و اجرای انواع نمای کامپوزیت , نمای سنگ , نمای خشک و نماهای کلاسیک و مدرن از صفر تا صد با نیرویی متخصص آماده همکاری با کارفرمایان محترم می باشد.

شرکت معماران کارینا با دارا بودن تیمی مسلط در تمامی زمینه های کاری ; طراحی نمای ساختمان این امکان را به کارفرما می دهد که هر آنچه ایده برای طراحی نمای پروژه ساختمانی دارد با مشاوره های متعدد توسط تیم کلوپ معماری بتواند به راحتی در پروژه خود اجرا سازد.

شرکت معماران کارینا با فرمول تقسیم کار تخصصی و تعداد کافی نیروها برای پروژه های طراحی نما و دکوراسیون داخلی این امکان را فراهم می کند که روند طراحی ، سرعت قابل قبولی گرفته و تمامی نکات در طراحی پروژه ها رعایت شود.

پس از ثبت سفارش و عقد قرارداد طراحی با تیم کارینا این امکان را به کارفرما می دهد که تا آخرین لحظه از روند طراحی مطلع شود و در پایان طراحی تیم طراحان این تضمین را به کارفرما می دهند که به صلاح دید کارفرما هرگونه اصلاح یا تغییرات جزئی در پروژه اعمال شود.

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۹
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، کابینت
جدیدترین آگهی‌ها