آگهی ویژه

فلش مموری تبلیغاتی طرح کارت ویزیت

برای ورود به سایت این آگهی کلیک کنید مرکز تخصصی واردات و پخش فلش مموری تبلیغاتی طرح کارت ویزیت با قابلیت چاپ طرح و متن مورد نظر شما بصورت تمام رنگی با گرافیک بالا در دو طرف کارت ، با پوشش UV و کیفیت چاپ بسیار عالی و 10 سال گارانتی ماندگاری چاپ.
ویستا تکنولوژی برای چاپ روی فلش مموری کارتی از دستگاه های چاپ ژاپنی با جوهر های اصلی استفاده می کند. لذا کار چاپ با کیفیتی در بالاترین سطح انجام می شود در این نوع چاپ هیچ محدودیتی در رنگ بندی و طراحی وجود ندارد و یک لایه UV سطح کار را می پوشاند تا علاوه بر زیبایی دو چندان ، چاپ انجام شده در اثر کارکرد کم رنگ نشود و اصلا قابل پاک کردن نباشد.
فلش مموری کارتی یکی از جذاب ترین و جدید ترین ابزارهای تبلیغاتی محسوب می شود ، فلش مموری کارتی نسبت به موارد مشابه تبلیغاتی مانند سررسید ، تقویم و... بسیار کاربردی ، زیباتر و جذاب است. جنس بدنه ی این فلش مموری پلاستیک فشرده (PVC) می باشد لذا بسیار سبک ، مقاوم و کم حجم می باشد و حمل آن در جیب یا کیف بسیار ساده است.
این کارت ها در ابعاد مختلف موجود می باشد.
ظرفیت فلش مموری بنابر درخواست مشتری می تواند 4GB , 8GB , 16GB باشد.
در فلش مموری کارتی از چیپ ست های اصلی و استاندارد ، ساخت کشور تایوان استفاده شده است و دارای بهترین کیفیت می باشند لذا ظرفیت و سرعت مموری واقعی و استاندارد است. (Read 15~20 MB/S & Write Speed 5~7 MB/S)

همچنین فلش مموری خام (بدون چاپ) به صورت عمده آماده فروش می باشد.
با مراجعه حضوری می توانید نمونه های چاپ شده با کیفیت های مختلف را ملاحظه فرمایید و تفاوت کیفیت و زیبایی کارهای چاپی را ببینید.

فلش مموری و چاپ آن با گارانتی دائمی عرضه می شود.

ویستا تکنولوژی با پنج سال سابقه در واردات ، پخش و چاپ فلش مموری های کارتی با شرکت های مطرح در سطح کشور همکاری داشته و دارای کارنامه ی موفقی در این خصوص می باشد.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۰
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های چاپ و تبلیغات، هدایای تبلیغاتی
جدیدترین آگهی‌ها