آگهی ویژه

دوره آموزشی: دوره جامع تهویه مطبوع، محاسبات سرانگشتی و انتخاب سیستم‌ها (HVAC)

خانه تاسیسات (گروه فرهنگی-آموزشی مهندس رامین تابان) برگزار می‌کند...

موفقیت اتفاقی نیست، موفقیت قاعده دارد...
تاکنون دانش‌پژوهان بسیاری با حضور در دوره‌های ما، به مسیر اشتغال موفق و پایدار ورود کرده‌اند...
به جمع ما بیا و امسالت رو متفاوت بساز...

دوره آموزشی: دوره جامع تهویه مطبوع، محاسبات سرانگشتی و انتخاب سیستم‌ها (HVAC)
مدرس: مهندس رامین تابان
مدت دوره: 20 ساعت (4 جلسه متوالی در روزهای پنجشنبه)
تاریخ برگزاری:
پنجشنبه - 05/05/1396 – ساعت 14:00 الی 19:00
پنجشنبه - 12/05/1396 – ساعت 14:00 الی 19:00
پنجشنبه - 19/05/1396 – ساعت 14:00 الی 19:00
پنجشنبه - 26/05/1396 – ساعت 14:00 الی 19:00
همراه با پذیرایی میان‌وعده رایگان
و تمهیدات ویژه برای اقامت دانش‌پژوهان شهرستان
امکان ثبت‌نام به صورت نقدی (به درصد تخفیف بالاتر) و اقساطی (با استفاده از وام آموزشی خانه تاسیسات)


نام دوره: دوره جامع تهویه مطبوع، محاسبات سرانگشتی و انتخاب سیستم‌ها (HVAC)
شعار دوره: «فونداسیون تاسیسات و تهویه مطبوع خود را مستحکم بسازید! بخش عمده‌ای از موفقیت شغلی شما به زیرساخت‌های مستحکم شما وابسته است.»
هدف دوره: «آموزش تهویه مطبوع به شیوه‌ای کاربردی و ایجاد توانایی انتخاب سیستم، متناسب با نوع کاربری پروژه و ایجاد اعتماد به نفس کافی برای حضور در پروژه‌ها، انجام محاسبات سرانگشتی و برآوردهای اولیه»
معرفی دوره:
در «دوره جامع تهویه مطبوع، محاسبات سرانگشتی و انتخاب سیستم‌ها (HVAC)» کاربردی‌ترین اطلاعات مرتبط با محاسبات کلیدی تهویه مطبوع، ملاحظات انتخاب و طراحی تجهیزات و سیستم‌های تهویه مطبوع به دانش‌پژوه ارائه می‌شود و اساسا هیچ بحثی پیرامون مباحث محاسباتی صرف، مباحث دانشگاهی صرفا تئوریک به میان نمی‌آید. بنابراین باید گفت که این دوره جزو کلیدی‌ترین و کاربردی‌ترین دوره‌های خانه تاسیسات به شمار می‌رود که برای طیف‌های مختلف دانش‌پژوهان از جمله کارشناسان فروش، طراحان و مجریان مفید و ضروری است.
«دوره جامع تهویه مطبوع، محاسبات سرانگشتی و انتخاب سیستم‌ها (HVAC)» اساسا دو مبحث مهم و کاربردی را تحت پوشش قرار می‌دهد که کمتر در مباحث دانشگاهی مجالی برای طرح آن پیدا می‌شود. مبحث اول محاسبات پایه و کاربردی تهویه مطبوع است که در عرصه‌های مختلف تاسیسات و تهویه مطبوع کاربرد گسترده و انکارناپذیری دارد که این مبحث معمولا در درس‌های دانشگاهی به حدی تئوریک و غیرکاربردی بیان می‌شود که دانشجویان در پایان ترم هیچ دید اجرایی و واقع‌گرایانه‌ای نسبت به آنچه که در بازار کار با آن رو‌به‌رو هستند ندارند. مبحث دوم یکی از نیازهای اساسی و حرفه‌ای تمامی طراحان، کارشناسان فروش و مجریان را برطرف می‌نماید و آن انتخاب صحیح تجهیزات و سیستم‌های تهویه مطبوع است که در مباحث دانشگاهی کمتر مطرح می‌شود. این دوره را می‌توان دوره‌ای منحصر به فرد و کلیدی دانست. سوالاتی مانند این که برای هر کاربری خاص شامل بیمارستان، ورزشگاه، استخر، ساختمان مسکونی، هتل و ... چه نوع سیستمی باید به کار گرفته شود و ملاحظاتی که باید در این زمینه در نظر گرفته شود کدام است؟ استانداردهای طراحی تاسیسات کدامند و چگونه باید اطلاعات مربوط به داده‌های طراحی را استخراج کرد؟ مبحث «انتخاب تجهیزات و سیستم‌های تهویه مطبوع» در این دوره این نیاز را تا حد کمال در ذهن دانش‌پژوه می‌پروراند و وی را به اعتماد به نفس کامل برای انتخاب صحیح تجهیزات و سیستم‌های تهویه مطبوع می‌رساند؛ تجربه‌ای ارزشمند که تا پایان حرفه کاری دانش‌پژوه در عرصه تاسیسات همراه وی خواهد بود.
سرفصل‌های این دوره آموزشی:
● آموزش کاربردی اصول، مبانی کلیدی و روابط کاربردی تهویه مطبوع (تعریف تهویه مطبوع، شاخص‌های موثر بر تهویه مطبوع، انواع دما، دمای خشک، دمای مرطوب، دمای نقطه شبنم، انواع رطوبت، رطوبت نسبی، نسبت رطوبت، رطوبت مخصوص، رطوبت مطلق، درصد رطوبت، انواع گرما، گرمای محسوس، گرمای نهان، گرمای کل یا آنتالپی، واحدهای پرکاربرد در تهویه مطبوع و تبدیل آن‌ها به یکدیگر، چند مثال کاربردی و جمع‌بندی مبحث)
● معرفی و تحلیل کامل تجهیزات و سیستم‌های گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع و تحلیل مزایا و معایب هر یک از آن‌ها (تجهیزات مولد گرما شامل دیگ‌های چدنی، دیگ‌های فولادی، کوره‌های هوای گرم محلی و مرکزی، واحدهای گرمایش تابشی، انواع مشعل شامل مشعل‌های اتمسفریک و مشعل‌های فن‌دار، منابع انبساط باز و بسته، منابع آب گرم کویل‌دار و دوجداره، تجهیزات مولد سرما شامل انواع چیلرهای تراکمی رفت و برگشتی، چیلرهای تراکمی اسکرال، چیلرهای تراکمی اسکرو، چیلرهای تراکمی سانتریفیوژ، چیلرهای جذبی تک‌اثره، چیلرهای جذبی دواثره، چیلرهای جذبی شعله مستقیم، برج‌های خنک‌کننده گالوانیزه، برج‌های خنک‌کننده ذوزنقه‌ای، برج‌های خنک‌کننده فایبرگلاس، برج‌های خنک‌کننده بتنی، ایرواشرها، کولرهای آبی، تجهیزات انتقال و توزیع، شامل انواع پمپ‌های خطی، پمپ‌های زمینی، پمپ‌های سیرکولاسیون و بوسترپمپ‌ها، تجهیزات تبادل حرارت شامل رادیاتورهای چدنی، رادیاتورهای فولادی، رادیاتورهای آلومینیومی، کنوکتورها، گرمایش از کف، یونیت هیتر، فن‌کویل زمینی، فن‌کویل ایستاده، فن‌کویل سقفی توکار، فن‌کویل کاستی، فن‌کویل سقفی روکار، فن‌کویل کانالی و انواع هواساز)
● آموزش محاسبات کلیدی و کاربردی تهویه مطبوع (شامل محاسبات تهویه و هوای تازه و ...)
● آموزش کامل محاسبات سرانگشتی تهویه مطبوع (شامل محاسبات سرانگشتی بار سرمایی و گرمایی، محاسبات سرانگشتی تهویه و هوای تازه و ...)
● آموزش تخمین ظرفیت و ابعاد تجهیزات سرمایش و گرمایش، تخمین مساحت مورد نیاز موتورخانه، تعیین ابعاد رایزرهای تاسیساتی، مسیرهای دسترسی و ملاحظات اجرایی تاسیسات و بررسی تاثیر متقابل تاسیسات و معماری بر هم
● آموزش شیوه انتخاب تجهیزات و سیستم‌های تهویه مطبوع متناسب با کاربری بنا
● آموزش شیوه انتخاب تجهیزات و سیستم‌های تهویه مطبوع متناسب با اقلیم

مشاوره و ثبت نام تلفنی:
02186020114
02186020173
مشاوره و ثبت نام آنلاین:
http://www.hvachouse.ir/course/register
دانلود سرفصل‌های این دوره آموزشی به صورت فایل PDF:
http://hvachouse.ir/images/Courses/M016%20-%20Technical%20Catalog.pdf
دانلود پوسترهای مربوط به این دوره به صورت فایل JPG:
http://hvachouse.ir/images/Courses/M016%20Poster%20-%20Web.jpg
دانلود خلاصه جزئیات فنی این دوره آموزشی به صورت فایل PDF:
http://hvachouse.ir/images/Courses/M016%20-%20Presentation.pdf
دانلود جدیدترین جدول دوره‌های آموزشی به صورت فایل PDF:
http://hvachouse.ir/images/Courses/Schedule.pdf
همین حالا ثبت نام می کنم:
http://www.hvachouse.ir/course/register/1-register/62-m016-t96

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۱
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های آموزش، آموزشگاه ها
جدیدترین آگهی‌ها