آگهی ویژه

نمایندگی رسمی ESET در ایران

شرکت فار وَرا ایده، نماینده رسمی توزیع، فروش و پشتیبانی محصولات شرکت ESET در ایران

به لطف خداوند متعال، شرکت فار وَرا ایده، با سابقه درخشان در زمینه امنیت شبکه و راه کارهای فن آوری اطلاعات، به عنوان نماینده رسمی شرکت ESET sprol در ایران در خدمت جامعه فن آوری اطلاعات ایران قرار گرفته است.

شرکت ”ESET" مستقر در اسلواکی، دارای 30 سال سابقه تحقیق و توسعه و پیشرو در صنعت ضد ویروس و حفاظت رایانه ها، با بیش از یکصد میلیون کاربر و بیشترین سهم بازار محصولات ضد ویروس غیر رایگان در سراسر جهان می باشد.

راه کارهای متنوع ESET در همه محیط ها و پلت فرم ها از ایستگاه های محلی گرفته تا سرورها و دستگاه های موبایل به کاربران کمک می نماید تا بالاترین سطح حفاظت را در کلیه محیط های مذکور بدست آورند. قدرت آشکار سازی بی نظیر ویروس ها و بدافزارها به همراه کمترین میزان استفاده از منابع سیستمی در راه کارهای ارائه شده و مورد تایید مراکز و سازمان های مستقل تست بدافزارها از ویژگی های برجسته محصولات شرکت "ESET" می باشد.

برای آشنائی بیشتر با محصولات ESET و خرید آنلاین محصولات و دریافت آنی لایسنس از وب سایت www.ESETShop.ir دیدن نمائید.

وب سایت: www.ESETShop.ir

تماس با بخش فروش

تلفن بخش فروش: ۸۸۲۰۳۲۹۰ - شنبه تا چهارشنبه از ۹ تا ۱۷

فاکس: ۸۹۷۸۴۰۷۸

تاریخ به روزرسانی: دوشنبه ۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۰
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، فروش نرم افزار
جدیدترین آگهی‌ها