آگهی ویژه

فروش Motorola , Cambium Networks , PTP 650 , ePMP 1000

شرکت مهندسی تگفام
اولین شرکت ارائه کننده محصولات Cambium Networks - Motorola

در ایران آماده ارائه تجهیزات زیر با گارانتی و قیمت مناسب می باشد :

PTP 650
ePMP Force 110
ePMP 1000 Connectorized
ePMP 1000 Integrated

شركت مهندسي توان گستر فناوري اتصالات مهر(تگفام) سهامي خاص ، از ابتداي سال 1390 تاسيس گرديد.
اهداف اصلي موسسان اين شركت شامل:
انتقال دانش فني و تكنولوژيهاي جديد مخابراتي و ارتباطي به كشور به همراه كسب تجربيات ارزشمند در اين ارتباط، كمك به بروزرساني، توسعه و بهينه سازي شبكه هاي ارتباطي و مخابراتي كوچك و بزرگ در عرصه صنعت و تجارت كشور و در نهايت ايجاد بسترهاي مخابراتي با استفاده از تكنولوژيهاي روز علي الخصوص Microwave TDM ،VOIP/Video Over IP Solutions سطح ،فعاليت سطح ارتقاء جهت بهWireless IP Base Technologies ،Cellular IP Base Solitions ،Solutions توليد و خدمات صنايع بزرگ و كوچك كشور عزيزمان ايران بوده است.
چند پارامتر مهم در خط مشي اين شركت:
اهتمام فراوان در انتخاب و تأمين بهترين محصولات و تكنولوژي روز دنيا در كنار عدم تاكيد بر Brand خاص و ارائه راهكارها و طرحها بر اساس آنچه كه مي تواند بهترين انتخاب براي كارفرما باشد.
سعي و تلاش دائمي بر انتقال دانش و تكنولوژيهاي روز نزد صاحبان خارجي آن به داخل كشور و تربيت نيروهاي متخصص و كارآمد از ميان جوانان مستعد.

تاریخ به روزرسانی: دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۲
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، شبکه
جدیدترین آگهی‌ها