آگهی ویژه

ویرایش مقاله isi

ادیترا یک مرکز ویرایش و ترجمه فوق تخصصی می باشد که مفتخر است سرویس های ویژه مقالات isi را با بالاترین کیفیت ارائه نماید.
www.editera.ir

ما چه خدماتی ارائه می دهیم؟

*** ویرایش ادبی ***

در این سرویس تمامی اشکالات ادبی از جمله اشکالات گرامری و املائی برطرف می شوند. ویرایش ادبی توسط ویرایشگران امریکایی و کانادایی انجام می شود.

*** ویرایش فنی ***

در این سرویس اشکالات فنی شناسائی شده و به صورت پیشنهاد جهت اصلاح به مولف اعلام می شوند. این سرویس توسط مولفین امریکایی ، کانادایی ، بریتانیایی ، استرالیایی که سال ها داوران ژورنال های معتبر بوده اند انجام می شود.

*** ویرایش ترکیبی ( فنی و ادبی ) ***

در این سرویس تمامی اشکالات ادبی از جمله اشکالات گرامری ، املائی و اشکالات فنی شناسائی شده و برطرف می شوند. این سرویس توسط مولفین امریکایی ، کانادایی ، بریتانیایی ، استرالیایی که سال ها داوران ژورنال های معتبر بوده اند انجام می شود.

*** ترجمه فوق تخصصی + بازخوانی ***

در این سرویس ابندا مقاله توسط یک مترجم خبره ترجمه شده و سپس از طی ویرایش ادبی تمامی اشکالات ادبی از جمله اشکالات گرامری و املائی شناسائی شده و برطرف می شوند. ترجمه فوق تخصصی توسط مترجمان مطرح ایران در هر رشته و ویرایش ادبی توسط ویرایشگران امریکایی و کانادایی انجام می شود.

*** پیش داوری مقالات ***

در این سرویس مقاله توسط متخصصین امریکایی ، کانادایی ، بریتانیایی یا استرالیایی که جزء داوران معتبرترین ژورنال های اروپایی و امریکایی هستند بررسی می گردد. این سرویس فرایند داوری مقاله را شبیه سازی می کند. سطج حساسیت و سخت گیری در این داوری همانند ژورنال می باشد. با این تفاوت که به جای ارائه یک لیست کوتاه و خلاصه از اشکالات یک لیست مبسوط به همراه توضیحات در متن مقاله ارائه می شود.

*** پاسخ به داوران ***

در این سرویس مقاله بر اساس پاسخ داوران که ممکن است در یکی از حالت های Reject ، Minor Revision یا Major Revision اعلام شده است اصلاح می شود.

*** بازنویسی مقالات ***

در این سرویس مقاله بر اساس درخواست مشتری به دلایلی همچون کاهش تشابه ، تقویت مقاله ، رفع اشکالات احتمالی ، تغییر ساختار و … بازنویسی می شود.

---------------------------------------- --------------------------------------

جهت دریافت مشاوره رایگان یا ثبت سفارش لطفا با دفتر تهران به شماره 28426282 (021) تماس یا از طریق ایمیل support@editera.ir مکاتبه فرمایید.

جهت مشاهده اطلاعات کامل در خصوص سرویس ها و آگاهی از تعرفه ها لطفا به وبسایت www.editera.ir مراجعه فرمایید.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۱
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، تایپ و ترجمه
جدیدترین آگهی‌ها