آگهی ویژه

ویکی ترنس

مرکز ترجمه زبانهای خارجی ویکی ترنس با کادری مجرب و متخصص آماده خدمات رسانی به شما متقاضیان ترجمه می باشد.
کلیه خدمات مربوط به ترجمه متون ، آی اس آی ، ترجمه های شنیداری و تصویری به کلیه زبانها به صورت تخصصی و تضمینی انجام می گیرد.

همچنین از مترجمین محترمی که قصد همکاری دارند دعوت به عمل می آید

لطفا برای اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه فرماید

www.WikiTrans.ir

خدمات ارائه شده در این مرکز عبارتند از:

مقالات ISI

اگر دانشجوی کارشناسی ارشد باشید و مقاله آی اس آی نیز داشته باشید حتما می دانید که برای ورود به مقطع دکتری دیگر لازم نیست نگران مصاحبه ورودی باشید. معیارهای ارزیابی و ارزش دهی این موسسه موردقبول تمامی مراکز پژوهشی و علمی دنیا بوده و نشریاتی که در این موسسه پذیرفته می شوند می بایست از فیلترهای زیادی بگذرند. یکی از این معیارها ، توجه به اصول نگارشی و گزینش کلمات متناسب با رشته تحصیلی شما است. ما مفتخر هستیم که با داشتن مترجمان متخصص و متعهد شما را در این مسیر همراهی کنیم. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ترجمه همزمان:

ترجمه همزمان یا ترجمه شفاهی یعنی برگرداندن یک مفهموم اززبان مبدا به زبان مقصد به صورت شفاهی. مترجم همزمان با قرار گرفتن در یک محیط ارتباطی ملموس و تکرار ناپذیر اجباراً از تکنیکها و شگردهایی استفاده می کند که حاصل آن عبارات و جملاتی است که ترجمه کلمه به کلمه محسوب نخواهد شد. این نوع سرویس برای کنفرانس ها ، ملاقات حضوری افراد خارجه و دیگر زمینه های مشابه استفاده می شود. مرکز ترجمه زبان های خارجه دارای مجرب ترین مترجمان همزمان برای زبان های متفاوت از جمله انگلیسی ، ایتالیایی و اسپانیایی می باشد.

بومی سازی (محلی سازی زبان)

امری که ما را از دیگر مراکز ترجمه متمایز می کند ، ارائه سرویس بومی سازی است. در این نوع سرویس ، هدف مترجم تنها ارائه معنای عبارت و یا کلمه نیست ، بلکه ترجمه را بر اساس فرهنگ و شرایط حاکم بر زبان مقصد پیاده سازی می کند ، به گونه ای که خواننده نه تنها ترجمه بلکه یک عامل انتقال یافته فرهنگی را نیز درک می کند و با آن رابطه برقرار می سازد. این امر سبب می شود که معنا و مفهوم جمله در ذهن افراد ماندگاری بیشتری داشته باشد.

مکاتبات و اسناد اداری و بازرگانی

چنانچه قصد نامه نویسی به یک نهاد خارجی دارید ، اعم از سفارت تا تولید کننده ها ، ما می توانیم شما را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت یاری کنیم. مرکز ویکی ترنس با همکاری جمعی از مترجمین خبره و آشنا با امور اداری ، اقتصادی و بازرگانی ، شما را جهت شفاف سازی و تسهیل در امور اداری و مبادلات تجاری و بازرگانی همراهی خواهیم کرد. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مجلات و نشریات

با بهره گیری از مترجمان متخصص و متعهد ، ترجمه کتب ، نشریات ، مجلات داخلی و خارجی به زبان های متفاوت را به ما بسپارید. استراتژی تعریف شده برای این سرویس بسیار جامع و کامل می باشد. بسته به نوع کتاب و یا نشریه ، مترجمان به صورت فردی یا گروهی با یک سرپرست ترجمه انتخاب شده و سپس برای حفظ یکپارچگی متون ، از یک ویراستار خبره استفاده می کنیم. کیفیت ارائه شده بسیار بالا و منحصر به فرد خواهد بود.

اسکریپ و زیرنویس فیلم (مالتی مدیا)

جهت ترجمه و زیرنویس کردن فیلم ها ، سریال ها ، تیزها و دیگر موارد مشابه با ما تماس بگیرید. در این سرویس ، کلیه خدمات به کمک نیروی انسانی و بدون دخالت ماشین افزار صورت می گیرد. ما آماده همکاری با موسسه های فعال در حیطه مربوطه می باشیم.

تهیه و تنظیم سی وی ((Resume

چنانچه قصد دارید که رزومه کاری خودتان را برای شرکت ها و یا سازمان های آکادمیک خارجی زبان ارسال کنید ، ما می توانیم به شما کمک کنیم. رزومه کاری شما مطابق با اصول نگارش و استاندارهای بین المللی و با جلوه ای متفاوت ( در صورت در خواست ، با استفاده از ابزارهای گرافیکی برای رزومه اینفوگراف) جهت تاثیرگذاری بیشتر و جذب خواننده تهیه و تنظیم خواهد شد

--- جهت اطلاعات بیشتر به سایت مرکز مراجعه فرمایید:
WikiTrans.ir

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۱
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، تایپ و ترجمه
جدیدترین آگهی‌ها