آگهی ویژه

دستگاه بدنسازی 48 کاره تاشو

دستگاه بدنسازی 48 کاره با برند تجاری لوتوس فیتنس اولین دستگاه مولتی موجود در بازار ایران می باشد که از لحاظ کارایی فوق الاده کامل بوده و همچنین تاشو می باشد برای استفاده در آپارتمان های کوچک و افرادی که مشکل فضا دارند و می خواهند باشگاه کامل در منزل داشته باشند مناسب می باشد.
این دستگاه که به طوری می توان گفت مدل ارتقاع یافته دستگاه 35 کاره می باشد با افزودن اسمیت و کشش کراس جم و همچنین بارفیکس مولتی و حرفه ای توانسته به حداکثر نیاز حرکات بدنسازی در منزل برسد.
بالشتک تخته شکم که در کنار دستگاه تعبیه شده و به شما کمک می کند تمامی حرکات شکم و کرانچ را به راحتی در کنار دستگاه روی زمین و زیرانداز به صورت حرفه ای انجام دهید.
نیمکت مدرج و چرخ دار دستگاه که در تمامی زوایا قرار می گیرد و تنظیم می شود با چرخ کمکی به شما کمک می کنددر کمترین زمان و به راحتی نیمکت را جابجا کنیم و در تمامی زوایا برای حرکات هالتری و دمبلی قرار دهیم.
اسمیت ماشین به شما اجازه می دهد در تعادل کامل حرکات هالتری خود را انجام دهید و ریل تنظیم که هر پنج سانتی متر تنظیم می گردد کاملا امن می باشد و برای امنیت بیشتر یک زامن در زین هالتر قرار می گیرد
قسمت فیکس رینگ دستگاه که در کاتالوگ نیز نام برده شده است برای اتصال انواع کش ها و به خصوص بند تی ار ایکس TRX طراحی شده و کاربرد دارد و فضای داخل چارچوب برای انجام تمامی حرکات طراحی شده است.
جای هالتری متغیر که در جلوی دستگاه قرار دارد این اجازه را به شما میدهد بدون استفاده از اسمیت حرکات پرسی و هالتری را انجام دهید.
بارفیکس مولتی این دستگاه به ما اجازه میدهد که بتوانیم در تمامی زوایا چه دست جم و چه دست باز و یا به صورت اچ و تی حرکات بارفیکس را انجام دهید.
تمامی پیم های دستگاه به صورت فنری بوده که کاربر بتواند در کوتاهترین زمانزوایا را تغییر دهد وهمچنین پیچ انتهایی پیم به شما اجازه میدهد بتوانید قطعه متغیر را کاملا سفت کنید و از لغزش ان جلوگیری کنید.
کشش عمود با سیم مستقیم و قدرتی برای افزایش فشار روی عضلات می باشد و این کشش اجازه میدهد تمامی حرکات کششی اورکراس از جمله حرکات بازو وسرشانه و زیر بغل را انجام دهید.
چهار جاوزنه ای در دو طرف دستگاه تعبیه شده که به شما اجازه میدهد در ارتفاع دسترسی به وزنه داشته باشید و دیگر نیازی به جاوزنه ای برای مرتب کردن وزنه ها نداشته باشید.

قیمت: 3,500,000 تومان
تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۲
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های لوازم، لوازم ورزشی
جدیدترین آگهی‌ها