آگهی ویژه

فروش دستگاه چاپ بنر ، فروش دستگاه فتوکپی ، بنر

فروشگاه پارسا ( شعبه 2 )
عرضه کننده ماشین آلات چاپ و ماشینهای اداری
عرضه کننده ماشین های اداری
فروشگاه پارسا با 35 سال سابقه درخشان افتخار این را دارد که با بالاترین کیفیت و بهترین خدمات ، ملزوما تخریدی آسان و مطمئن را برای مشتریان سراسر ایران فراهم کند
فروشگاه پارسا
خرید - فروش و تعمیرات انواع ماشین آلات چاپ
خرید ماشین آلات چاپ
فروش ماشین آلات چاپ
تعمیرات ماشین آلات چاپ
توضیحات کلیدی و مهم ( حتما بخوانید )
در سیستم ماشین های اداری به علت قیمت های نامتعارف و بالای دستگاه های آکبند ، بازار ایران رابه سمت دستگاه های استوک یا دست دوم سوق داده است و شرکت پارسا با وجود تکنسین های دوره دیده و بسیار متخصص به همراه واردات دستگاه های سالم و مطمئن همچنین خدماتی نوین توانسته فاصله میان آکبند و استوک را به حداقل برساند .
مراحل خرید و سفارش :
1. مشتری میتواند کلیه اطلاعات و مشخصات دستگاه مورد نطر خود را هم از طریق سایت ، تلفن و یا حضوری بدست آورد.
2.پس از انتخاب دستگاه مورد نظر ، مشتری مبلغی راطبق توافق به عنوان بیعانه پرداخت مینماید.
3.شرکت با هزینه خود دستگاه را جنرال سرویس و به بهترین شکل آماده می نماید.
4.شرکت در زمان تحویل دستگاه تکنسینی را بصورت کاملا خصوصی در اختیار مشتری قرار خواهد داد تا کلیه آموزشهای لازم و تعمیرات مربوطه را بصورت رایگان در اختیار مشتری قرار دهد و مشتری حق دارد تا هر زمان لازم دید تکنسین را در اختیار داشته تا آموزش را بصورت کامل فرا گیرد.
نکته :مهمترین عامل برای خرید ، پشتیبانی میباشد که در گزینه 4 توضیح داده شد و برای تکمیل آن مشتری پس از خرید ، هر زمانی احتیاج به تکنسین را احساس نماید همان تکنسینی که مسئولیت آموزش را به عهده داشته موظف به جوابگویی می باشد و هر مشتری یک تکنسین مخصوص خود را خواهد داشت.

تاریخ به روزرسانی: پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۴
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، چاپ
جدیدترین آگهی‌ها