آگهی ویژه

تورترکیه,تور آنتالیا ,توراستانبول

تورهای ارزان آنتالیا ، استانبول ، کوش آداسی ، بدروم و نیز تورهای لوکس و VIP را فقط از آژانس مسافرتی مهرستا با 10 سال سابقه کاری تهیه فرمایید.
88690277-88693500
www.mehrseta.net
ثبت نام تورهای تابستان و نوروز با قیمت و خدمات ویژه را برای شما مسافر گرامی که از امروز برای سفرتان برنامه ریزی می کنید.

خط ویژه: 02188690277
www.mehrseta.net
Email: salam@mehrseta.ir
امسال برنامه سفرتان را به مهرستا بسپارید و با خاطری آسوده با یک برنامه ریزی صحیح و تخصصی از لحظه لحظه تعطیلات خود نهایت لذت را ببرید.

*** تضمین مهرستا تحقق رویاهای شماست. ***

تور ترکیه : ( پرواز باایرباس ترک + هتلهای 3 تا 7 ستاره +لیدر فارسی زبان محلی +ترانسفر فرودگاهی +گشتهای شهری + سیم کارت )

هتلهای All Inclusive و UAll Inclusive
شامل صبحانه - ناهار - شام - انواع نوشیدنی - بازیهای آبی - موزیک زنده هر شب در هتل - دارت - تیر اندازی - تنیس - والیبال ساحلی - استخر های متعدد - مینی بار (یخچال اتاق ) - رستورانهای ملل مختلف ( ایتالیایی - فرانسوی - برزیلی - دریایی و ...) - سالن سینما - بولینگ - سونا و جکوزی و سالن بدنسازی ,ساحل شنی اختصاصی ، همه بصورت رایگان میباشد.

"توراستانبول" 3 ، 4 ، 7 شب
"تور آنتالیا"-تور کوش آداسی -تور بدروم -
تور آلانیا - سیده -بلک -کمر

با قیمت مناسب و خدمات ویژه

خط ویژه: 88693500
www.mehrseta.net
Email: info@mehrseta.ir

جاذبه های توریستی در کشور ترکیه :
ترکیه هفتمین کشور توریستی جهان و در سال ۲۰۰۸ از لحاظ جذب گردشگر خارجی در رده هفتم دنیا قرار داشته است.

www.mehrseta.net

"تور استانبول " Istanbul
مسجد ایاصوفیه - مسجد کبود - مسجد سلطان احمد - قصر دلمه باهچه (آتاترک) - موزه اسلحه - حمام هاسکی خرم - تنگه بسفر - 8 جزیره اطراف استانبول به نام جزایر پرنس - بیوک آدا ، بزرگترین و مشهورترین جزیره مجموعه جزایر است -قلعه گالاتا - تور کشتی همراه با موزیک زنده و شام - مرکز خرید و تفریحی جواهر و منطقه اسکودار ، که اسکله عبور به بخش اروپایی در آن واقع است . مساجد قرن 16 میدان اسکودار ، چشمه وسط میدان و مساجد و مدرسه مینیاتور شمسی پاشا در ساحل نمونه زیبایی از هنرهای ترک است - در 25 کیلومتری استانبول ، سواحل شنی کیلوس که در بخش اروپایی دریای سیاه قرار دارد -Polonezkoy که در 25 کیلومتری استانبول واقع است در قرن 19 توسط مهاجرین لهستانی در سواحل آسیایی ساخته شده است . پیاده روی در فضای روستا و یا گردش با درشکه های اسبی و غذاهای سنتی لهستانی که به تازه واردین ارائه میشود ، یکی از گردشگاههای اهالی استانبول است. - بایرام اوغلو و بهشت پرندگان داریجا و پارک گیاه شناسی .
قیمت وِیژه تور ترکیه
"توراستانبول"

تور استانبول را هر روز از آژانس مهرستا بخواهید
رزرو هتلهای 3 تا 5 ستاره در هر منطقه از استانبول که شما بخواهید.
www.mehrseta.net
88693500
تور کوش آداسی "
بنای افسوس ( هفتمین اثر عجایب خلقت ) - غار اصحاب کهف - کلیسای مادونای سیاه (نه نه مریم ) - کروانسرای قدیمی - پارک آبی - شهرک خرید سوکه و ...
سایت تعدادی از هتلهای ما در کوش آداسی ترکیه :

www.aquafantasy.com
www.sealighthotel.com
www.fantasia.com.tr
www.pinebay.com
www.cdclaros.com
www.princess.com.tr
www.surmelihotels.com
www.adakule.com
www.cande.com
www.grandefe.com
www.tusan.com.tr
www.grandbluesky.com

رزرو پرواز های داخلی کشور ترکیه
تورهای یک روزه داخلی در ترکیه - تور آکوا پارک - تور افسوس - چشمه های پاموککاله و چاناک کاله - تور جنگل آنتالیا- تور رافتینگ یا رودخانه وحشی - تور جزایر - تور کشتی
خط ویژه: 88693500
www.mehrseta.net
ازمیر " و جاذبه های توریستی متعدد .
سومین شهر بزرگ ترکیه بعد از استانبول و آنکارا از لحاظ بزرگی و دارای موقعیت ممتاز بعنوان شهری تجاری ، صنعتی و بندری.سواحل زیبای ماسه‌ای ، آثار تاریخی متعدد ، شهر باستانی ترووا همه ساله تعداد کثیری توریست علاقمند به دریا و آثار تاریخی را به خود جلب مینماید ، از دیگر نقاط دیدنی ازمیرقلعه کادیفه کاله با نام قدیمی پاگوس و متروپولیس تحت نام قصبه مادر مقدس می باشد.
خط ویژه: 88693500
www.mehrseta.net

تور بدروم " Bodrum با پرواز مستقیم
محل تلاقی دو دریای اژه و مدیترانه با رنگ دریایی خاص است. از جاذبه های این شهر ، قلعه قرون وسطی ای که توسط شوالیه های " رودز " ساخته شده ، قلعه قرون وسطی ای " پیتر مقدس " واقع در لنگرگاه ، که یکی از عجایب هفت گانه جهان باستان است ، لابراندا که یک پرستشگاه اهدا شده به زئوس بود ، توسط انسانهای پیشین در بالای کوهها بنا شده است.
تورگوت رییس زادگاه دریاسالار بزرگ ترکیه محلی است پوشیده از زنبقهایی با گلهای آبی رنگ -بندر باستانی یالی کاواک با خانه های سفید رنگ با تزئین گلهای Yalıkavak و خیابانهای باریک ، کافه های کوچک و آسیابهای بادی در بعضی قسمتها یک مجموعه دیدنی را برای بازدید کنندگان ایجاد نموده .

خط ویژه: 88693500
www.mehrseta.net
salam@mehrseta.ir

دیگر شهرهای ترکیه : مارماریس - فتیه - چشمه - آنتالیا نیز از جذابیتهای خاصی برای سفر برخوردار میباشند .

همکاران ما در مهرستا اطلاعات بیشتر در ارتباط با برنامه سفر ، زمان و آنچه را شما بخواهید همراه با عکس ، فیلم و بروشور در اختیار شما قرار خواهند داد .
خط ویژه: 88693500
www.mehrseta.net
info@mehrseta.ir
آنتالیا با طبیعت زیبا و تاریخچه غنی خود میلیون ها نفر را جذب خود کرده است. ترکیب خورشید ، دریای عمیق آبی رنگ ، کوههای پوشیده شده از درختان را نمی توان به راحتی در هر جایی مشاهده کرد. کتاب راهنمای آنتالیا درباره هتل ها ، ساحل ها ، مغازه ها ، عکس ها ، حمل ونقل ، مکان های باستان شناسی و… به تفصیل شرح داده است. تفریح و وسایل راحتی با یک توازن نسبتا خوبی ترتیب داده شده است و این شهر با لبخند گرم مدیترانه به شما خوش آمد می گوید.
سواحل آنتالیا:
هر ساله تعداد زیادی توریست برای دیدن ساحل به کشور ما می آیند و به این دلیل آنتالیا یکی از پربازدیدترین شهرهای ترکیه به شمار می آید. طول ساحل آنتالیا 640 کیلومتر است. سواحل آنتالیا منتظر شما هستند.
www.mehrseta.net
salam@mehrseta.ir
021-88693500

ساحل Olympos
وقتی که از ساحل Olympos دیدن می کنید ، نیاز به دانش عمیق تاریخی یا کتاب راهنما ندارید. به هر حال داشتن کمی اطلاعات درباره ویرانی ها باعث می شود که شما بیشتر مجذوب شوید.
در طول دوره Lycia ، Olympos یک شهر بندری وابسته به فدراسیون Lycia بود. آن شهری غنی بود که سه نماینده در فدراسیون داشت در حالیکه سایر شهرها فقط یک نماینده داشتند. در آن زمان به وسیله دزدان دریایی مورد حمله قرار گرفت. شهر به دست فرمانده رومی ، Isauricus افتاد. ونیزی ها و ژنوایی ها با تجارت از طریق این بندر ، به آن کمک می کردند.

خط ویژه: 88693500
www.mehrseta.net
info@mehrseta.ir

بعد از قرن هفدهم ، Olympos یک محیط آرام برای بازدیدکنندگان شد. اگرچه آن گذشته عمیق تاریخی دارد ، ولی این تنها دلیل توریست ها برای اقامت در این شهر نیست. آن ها مجذوب آب صاف و زلال مدیترانه در ساحل Olympos نیز می شوند. در هنگام سفر دریایی ، سنگریزه های زیر آب(پایین) به نظر خیلی نزدیک به سطح آب می رسند در حالیکه در واقع 7 یا 8 متر عمق دارند.
خط ویژه مهرستا : 88693500
www.mehrseta.net
رودخانه ای در طول خرابی های Lycian وجود دارد که می توانید برای خلاص شدن از شوری دریا در آن شنا کنید. در حین شنا کردن یک کقبره ای می بینید که مربوط به کاپیتان Eudomos است. یک نشان حجاری شده روی کشتی و یک نوشته روی قبر او وجود دارد. مسیری که از وسط کاج ها می روید به معبد رومی ها منتهی می شود.

ساحل پرتقالی آلانیا

ساحل آنتالیا در قسمت شرقی مرکز شهر قرار دارد. طول ساحل آن یک کیلومتر است. آن سنگفرش آبی دارد. ساحل آن از جایی که جریان اوبا به دریا می ریزد ، شروع می شود و جایی که جریان Dim به دریا می‌ریزد ، پایان می یابد. آن یک ساحل پهناوری است که در بعضی جاها وسعت آن به 100 متر هم می رسد. آن یک ساحل ماسه ای است و ورود به آن رایگان است. امکان استفاده کردن از کلوپ های ساحلی و خدمات هتل های ساحلی با برداخت پول آن ها نیز وجود دارد.

ساحل Damlatas
این ساحل در غرب شبه جزیره قدیمی ، روبروی غار Damlatas واقع است. این ساحل نیز ماسه ای و سنگفرش آن نیز آبی رنگ است. خلیج کوچک ساحلی که به سمت شبه جزیره می رود ، Cleopatra نامیده شده است. یک افسانه ای می گوید ، ملکه مصر ، Cleopatra ، از این خلیج دیدن کرده است و بنابراین این خلیج با نام او نامگذاری شد. آب این خلیج بسیار صاف و زلال است و می توانید در آن تا نزدیک غار فسفری شنا کنید و با گشتن در آن ماهی ها و دیگر زیبایی های زیر آب را مشاهده کنید. ورودی این ساحل نیز رایگان است.
ساحل کونیالتی
پارک ساحلی برای افرادی ساخته شده است که دوست دارند در مرکز شهر به تنهایی یا همراه خانواده لحظات خوبی را داشته باشند. شما ممکن است با شنا کردن در دریای آبی رنگ یا از انجام ورزش های آبی در کونیالتی ، لذت ببرید. در پارک ساحلی هم امکان گلف بازی کردن و اسب سواری و نبردهای پنت بال وجود دارد.
پارک ساحلی برای کودکان هم جذابیت های زیادی دارد. رستوران ها و میخانه ها و کافه های متعددی وجود دارند. همچنین یک سرزمین آبی با سرسره های فراوان و مکانی برای نگهداری دلفین ها و نهنگ های سفید وجود دارد. آن در طول شبانه روز همراه با کنسرت ها و موسیقی های زنده و شوهای خیابانی و انیمیشن ها ، باز است.

ساحل لارا
ساحل لارا یکی از بزرگترین سرمایه گذاری های آنتالیا با 450 جریب زمین است. آن 11 کلوپ ساحلی ، 4 رستوران ، 4 کافه ، یک کلوپ شبانه ، 2 زمین فوتبال ، یک پارک سرگرمی ، نمایشگاه های ناحیه باز ، نواحی سرگرمی برای کودکان ، میخانه ها ، زمین های والیبال ساحلی ، فوتبال ساحلی ، ورزش های آبی ، اسکیت و نواحی برای پیاده روی و چرخ زدن دارد.

خط ویژه: 88693500
www.mehrseta.net
Email: info@mehrseta.ir
ساحل پاتارا
ساحل پاتارا با 18 کیلومتر طول ، طولانی ترین ساحل ترکیه است. این ساحل در Kas واقع شده است. توسط Sunday Times به عنوان یکی از قشنگ ترین سواحل جهان انتخاب شده است. این ساحل به خاطر لاک پشت های آبی که تحت تهدید مرگ هستند ، توسط WWF محافظت می شود. همچنین آنجا مکان تولد Santa Nicholas که به عنوان پدر کریسمس شناخته می شود ، نیز هست.
به خاطر اینکه ساحل مکان تولید مثل لاک پشت های آبی است ، بعضی از بخش های ساحل برای گردشگران ممنوع است و شب ها نمی توان از آنجا بازدید کرد.

تاریخ به روزرسانی: پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۵
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های گردشگری، تور خارجی
جدیدترین آگهی‌ها