آگهی ویژه

ماشین جوجه کشی تمام اتوماتیک

جدیدترین دستگاه های جوجه کشی هوشمند و تمام دیجیتال و فول اتوماتیک با قابلیت بازکردن تخم تمام پرندگان و راندمان ۱۰۰%
توضیحات دستگاه های جوجه کشی پاسارگاد: آدرس سایت:
www.jujekeshi.ir

کاملا هوشمند و بدون نیاز به دخالت کاربر تا آخرین روز در آمدن جوجه ها از تخم (فقط کافیست که تخم ها را داخل دستگاه قرار داده و کلید شروع را بزنید و در روز آخر درب دستگاه را باز کرده و جوجه ها را از دستگاه خارج کنید)
تمام دستگاه های جوجه کشی این شرکت دارای سنسور دما و رطوبت دیجیتال با دقت بسیار بالا میباشد به طوری که به هیچ وجه نیاز به کالیبره کردن ندارد.
دستگاه دارای حافظه و نمایشگر LCD فارسی و مجهز به آلارم میباشد.
دستگاه دارای ساعت و تاریخ بوده و با انتخاب پرنده و زدن کلید شروع دوره، دستگاه به صورت خودکار وارد ستر و هچر میشود و چراغ مربوط به ستر یا هچر روشن میشود.
تنظیم خودکار دما و رطوبت در حالت ستر و هچر بدون نیاز به دخالت کاربر و بدون نیاز به تنظیم تا آخرین روز در آمدن جوجه ها از تخم
قطع اتوماتیک چرخش موتور در زمان هچر بدون نیاز به دخالت کاربر.
قابلیت چرخش موتور توسط کلید چرخش موقت موتور (سیستم دارای کلید دستی برای چرخش موقت موتور راک ها برای تنظیم دقیق زاویه راکها میباشد)
مجهز به نمایشگر LCD فارسی با رنگ پس زمینه آبی و سبز و بسیار شیک
قابلیت های دستگاه:
کنترل دما و رطوبت - (چون سنسور دستگاه دیجیتال میباشد، نیاز به کالیبره کردن مدار نیست و سنسور در کارخانه به صورت 100% کالیبره شده است)
کنترل اتوماتیک چرخش موتور راکها (دستگاه برای چرخش تخم ها هر یک ساعت، موتور چرخش راکها را روشن میکند)

نمونه های سون سگمنت دار نیز موجود میباشد.
مجهز به آلارم (زمانی که دما یک درجه بیشتر یا کمتر از دمای تنظیم شده باشد یا رطوبت 5 درصد بیشتر یا کمتر از مقدار تنظیم شده باشد)
دارای کلید انتخاب پرنده (مرغ یا بلدرچین یا بوقلمون یا غاز یا کبک یا اردک یا شتر مرغ یا قرقاول و یا...) در این حالت دستگاه به صورت اتوماتیک و خودکار حالت های ستر و هچر را کنترل میکند.
به طور مثال اگر مرغ انتخاب شود دستگاه به صورت خودکار در 18 روز اول دما را روی 37.5 درجه و رطوبت را روی 60% تنظیم میکند و هر یک ساعت یک بار موتور چرخش راک ها را روشن کرده تا تخم ها بچرخند.از ابتدای روز نوزدهم دستگاه به صورت خودکار دما را روی 37.2 درجه و رطوبت را روی 75% تنظیم میکند و چرخش موتور متوقف میشود.لازم به ذکر است که در طول مدت جوجه کشی نیاز به دخالت کاربر نیست و تمام کار ها را دستگاه به صورت کاملا اتوماتیک و خودکار انجام میدهد.
نکته قابل توجه این است که دستگاه بر روی نمایشگر خود تعداد روز های گذشته و ساعت آن روز را نمایش میدهد و در صورت قطع برق حافظه پاک نمیشود. به طور مثال اگر روز چهاردهم باشد و از روز چهاردهم نیز 2 ساعت گذشته باشد، در صورت قطع برق و وصل مجدد برق حافظه پاک نخواهد شد و مجددا دستگاه بر روی نمایشگر ال سی دی روز چهاردهم و ساعت 2 را نمایش خواهد داد.
دارای ساعت و تاریخ و تعداد روز های گذشته و نمایش نوع پرنده انتخاب شده بر روی LCD
کاهش خودکار دما و افزایش خودکار رطوبت در روز های آخر (روز های هچر) بدون دخالت کاربر
فروش دستگاه جوجه کشی در مشهد
لیست قیمت ها در سایت شرکت به آدرس:
www.jujekeshi.ir
آدرس شرکت:خراسان رضوی.مشهد.امامت۳۸.پلاک۵۲

تلفن:
۰۵۱۳۶۰۸۱۶۸۹
۰۹۱۵۶۸۵۱۲۲۴ زنده دل
تمام کنترلرهای این شرکت دارای یک سال گارانتی تعویض میباشند

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۷
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، ماشین آلات صنعتی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها