آگهی ویژه

فروش پرینتر لیبل ، بارکد و لیبل زن

برای چاپ اطلاعات مربوط به كالا ها و الصاق آن بر محصول نیاز به برچسب يا ليبل داریم. برچسبها انواع مختلفی دارند که با توجه به نوع محصول شما، مدت زمان ماندگاری که مورد نیاز است، شرایط نگهداری کالا و سایز مورد نظر انتخاب می شوند.براي چاپ بر روي برچسب ها( ليبلها) نياز به ماده چاپي به نام ريبون است ( بجز برخي از انواع ليبل هاي خاص كه نياز به ماده چاپي ندارند) ريبون نيز با توجه به ليبهاي مختلف و شرايط استفاده از برچسب ها انواع مختلف دارند.شركت نگارسپاهان ليبل و برچسب و همچنين ريبون مورد نياز شما را طبق سفارش تلفني شما به تمام نقاط كشور ارسال خواهد كرد.
• لیبل متال
• لیبل کاغذی
• لیبل پی وس سی PVC
• لیبل آزمایشگاهی
• برچسب امنیتی

فروش لیبل پرینتر صنعتی ( Industrial Barcode Printer)
پرینتر صنعتی برای چاپ لیبل با حجم بالا طراحی شده است . این پرینتر ها از کیفیت مکانیزیم بسیار بالایی بهره میبرند و توانایی پرینت گرفتن با نعداد بسیار بالا را دارا هستند . طراحی مستحکم این نوع پرینتر آن ها را بهترین انتخاب برای انبارها ، کارخانجات و کارگاه ها و محیط های از این قبیل قرار داده است .این نوع از چاپگر حرارتی دارای روش چاپ حرارتی مستقیم و غیر مستقیم میباشند.

فروش بارکد پرینتر رومیزی (Desktop Barcode Printer)
پرینتر رومیزی در مواقعی که میانگین تعداد لیبل پرینت گرفته شده در روز کمتر از 3000 عدد باشد یک انتخاب اقتصادی به شمار می رود . این پرینتر ها به راحتی کار می کنند و کیفیت مشابهی با پرینترهای پیشرفته تر دارند . چاپگر رومیزی برای ادارات و کارهای جزئی با حجم پرینت پایین بسیار مناسب است .این نوع از چاپگر حرارتی دارای روش چاپ حرارتی مستقیم و غیر مستقیم میباشند.

چاپگر رومیزی
Citizen CLS300
Citizen CLS321

چاپگر نیمه صنعتی
Citizen CLS521
Citizen CLS621
Citizen CLS631

چاپگر صنعتی
Citizen CLS700
Citizen CLS700R

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۰
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، چاپ
جدیدترین آگهی‌ها