آگهی ویژه

فیلمبرداری سونی Z5

دوربین فیلمبرداری سونی حرفه ای Z5
فروشگاه تصویربرتر
مشاوره : 02166731959
با گارانتی و بدون گارانتی موجود است .
فروش دوربینهای فیلمبرداری حرفه ای
(سونی - کانن - پاناسونیک)
فروش تجهیزات حرفه ای فیلمبرداری
(مموری کارت - بوم صدا - سه پایه فیلمبرداری - کیف - باطری - شارژر - استدی کم - ریل - پرژکتور و...)
برای کسب اطلاعات دقیق تر به سایت http://tasvirbartar.org مراجعه فرمایید .
آدرس : تهران خیابان ولیعصر نبش طالقانی مجتمع تجاری نور تهران طبقه همکف 2 واحد 7044
مشخصات دوربین :
دوربین فیلمبرداری حرفه ای سونی HVR-Z5
کلیات:
مقدمه
HVR-Z5استانداردترین دوربین شناخته شده از لحاظ اپتیکال وکیفیت صوتی می باشد .در این دوربین از تکنولوژی لنزهای G Lens استفاده گردیده است که بهترین رزلوشن ، رنگ وکنتراست را دارا می باشند .استفاده از حسگر Exmorو3 حسگر ClearVid CMOSباعث ارتقاء کیفیت تصویر در محیط هایی با نور کم می گردد .وزن مناسب ( 2.2کیلو گرم) وظاهر طراحی شده برای این دوربین به کاربر این امکان را می دهد که عمل تصویربرداری را راحت تر انجام دهد.در این دوربین ، سیستم جدید ضبط HYBRID به کار رفته است که می توان در آن از HVR-DR60 ویا HVR-MRC1K استفاده نمود .
امکانات :
• استفاده از لنزهای 29.5 میلی متری لنزهای G Lens (که برابربا فیلم های 35میلی متری می باشد) فضای مناسبی از تصویر برداری را در اختیار کاربران قرار می دهد و کاربران می توانند حتی از فواصل دور که تصویربرداری از شیء مورد نظر دشوار است به راحتی تصویربرداری کنند.همچنین زوم اپتیکال x 20 این دوربین فضای گسترده تری را برای کاربر ایجاد می کند.
• دوEd ( Extra-low Dispersion ) به کار رفته در این دوربین باعث کاهش جابجایی رنگها می گردد و کیفیت تصویر را ارتقاء می بخشد.
• تکنولوژی پیشرفته اپتیکال باعث می شود تا 3 سنسور به کار رفته دراین دوربین حتی در نورهای کم عملکرد خوبی داشته باشند وتصویر را با رزلوشن بالاتری ضبط نمایند.
• این دوربین دارای 6 تیغه iris می باشد که باعث خلق زمینه ای زیبا برای تصویر می گردند .
عملکرد لنزها به صورت لمسی:
طراحی جدید کنترل عملکرد زوم ، فوکس وiris ، برای عملکرد لنزها بسیار مناسب می باشد . حلقه irisکه درکنارحلقه زوم قرار گرفته است همانند سایر لنزهای دوربین

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۹
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های لوازم، صوتی و تصویری
جدیدترین آگهی‌ها