آگهی ویژه

فروش عمده جدیدترین مدلهای لباس مجلسی و اسپرت زنانه ترک

فروش لباس مجلسی زنانه ترک

ماوی گروپ فعالیت خود را در سال 1385 در زمینه واردات پوشاک زنانه ترک آغاز کرد و هم اکنون با چندین کارخانه معروف ترکیه مشغول به کار هستیم .

کلیه محصولات ما اتیکت دوخته شده Made In Turkey دارند .

( لازم به ذکر است که بدانید فقط اتیکت های Made In Turkey که در داخل لباس توسط کارخانه دوخته شده اند معتبر می باشند و ساخت ترکیه هستند و دیگر اتیکت ها تقلبی می باشند .

متاسفانه بعضی از تولیدی ها و فروشندگان با یک اتیکت 500 تومانی یک لباس کیفیت پایین را به جای لباس ترک می فروشند )

فروش ما به صورت تک فروشی و عمده فروشی است .

آن چیزی که ما را از دیگر فروشندگان پوشاک متمایز میکند : قیمت مناسب در کنار کیفیت بالای پوشاک و انتخاب راحت مدل مورد نظر به همراه اطلاعات کامل از نوع جنس و وزن دقیق محصولات میباشد .

در ضمن ما هر ماه مدلهای جدیدی را به محصولات خود اضافه می کنیم .
ما صادقانه امیدواریم که بتوانیم بهترین سرویس را به شما ارائه دهیم .

جهت اطلاعات بیشتر و دیدن جدیدترین مدل های لباس شب کوتاه و لباس مجلسی اسپرت دخترانه و زنانه ترک مطابق با فشن و مد روز 2013 شامل پیراهن و سارافن مجلسی , بلوز و تونیک مجلسی, دامن مجلسی, مانتو مجلسی و اسپرت به وب سایت ما مراجعه فرمایید :

زندگی امروزه با وجود ترافیک و مسافت های طولانی و بین شهری و مشغله فراوان و عدم امکان مقایسه محصولات در یک مکان ، خرید لباس را کاری سخت و طاقت فرسا کرده است به طوری که ممکن است یک روز کامل را برای این کار وقت بگذاریم .


با خرید اینترنتی لباس و مانتو از (ماوی مدل) شما می توانید در هر کجا و هر مکانی که هستید بدون اتلاف وقت در مکانی مناسب (منزل ، محل کار ، ... ) بدون هیچ نگرانی و دغدغه ای ، از مدل های جدید لباس مجلسی و اسپرت ما شامل : پیراهن ، سارافون ، بلوز ، تونیک ، مانتو ، تی شرت و دامن مجلسی دیدن کنید و پس از ارزیابی کامل بهترین گزینه خود را انتخاب فرمایید .

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۱
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های لوازم، پوشاک
جدیدترین آگهی‌ها