آگهی ویژه

کلینیک دامپزشکی ایران پت

مجموعه دامپزشکی و پت شاپ ایران پت با کادری مجرب و متخصص در خدمت شما عزیزان صاحبان حیوانات خانگی می باشد. این مجموعه در تلاش است تمامی نیاز های حیوان شما را برطرف سازد.
خدماتی که در این مرکز ارائه می شود شامل بخش داخلی و درمان تخصصی بیماری های غدد و متابولیسم ، کلیه و مجاری ادراری و تناسلی ، گوارش ، پوست ، قلب و عروق ، دستگاه تنفسی و … ، واکسیناسیون و صدور شناسنامه بهداشتی ، کاشت میکروچیپ ، صدور گواهی بهداشتی برای خروج از کشور، جرم گیری و خدمات تخصصی دندان پزشکی و بخش جراحی : بافت نرم ، جراحی های انتخابی ، ارتوپدی ، ستون فقرات ، جراحی های تخصصی چشم ، پیوند پوست، جراحی های مفصلی ، جراحی های خاص ، سلول درمانی و PRP می باشد . رادیولوژی و آزمایشگاه تخصصی حیوانات و بخش بستری و نگهداری بعد از جراحی و بخش آرایش و شست و شو از خدمات دیگر مجموعه می باشد. همچنین ویزیت در محل و پت شاپ متنوع با دلیوری رایگان و مشاوره تخصصی خرید و فروش و مشاوره تربیت و مشاوره و تایید سلامت حیوان شما می باشد.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۰
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، سایر
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها