آگهی ویژه

فروش دربهای اتومات و پارکینگی

شرکت آریاک در مفتخر است که به عنوان وارد کننده دربهای اتوماتیک ، گیت های تردد و دوربینهای مداربسته وبرخورداری از رزومه پرباری از فروش و نصب دربهای اتوماتیک در اقصی نقاط ایران و دارا بودن خدمات پس از فروش به صورت شبانه‌روزی در تمام نقاط ایران درخدمت شما باشد.این شرکت در سال ۱۳۸۸ تأسیس و همگام با پیشرفت تکنولوژی صنعت ساختمان در کشورهای اروپایی، با هدف توسعه و ارتقاء این تکنولوژی در ایران اقدام به فعالیت نموده است. فعالیت شرکت آریاک در که در تمامی استان های کشور و حتی مناطق ویژه اقتصادی اعم از عسلویه، قشم وکیش نیز دارای نماینده فعال می باشد، در زمینه اتوماسیون ساختمان و به طور تخصصی (درب اتوماتیک و درب اتوماتیک شیشه ای و درب اتوماتیک برقی و کرکره برقی ) می باشد.
واردات فروش و خدمات درب اتوماتیک پارکینگی،درب اتوماتیک شیشه ای،کرکره اتوماتیک،راهبند اتوماتیک،گیت کنترل تردد،دوربین مداربسته و درب ضدسرقت
نمایندگی انحصاری محصولات فادینی ایتالیا، بنینکا ایتالیا ،نایس ایتالیا...

تاریخ به روزرسانی: دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۱
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، درب اتومات
جدیدترین آگهی‌ها