آگهی ویژه

دزدگیر لباس | دزدگیر لوازم فروشگاهی

جدید ترین گیتهای فروشگاهی ضدسرقت با ضخامت 4 سانتیمتر با برد wg,american secutity,crosspoint دزدگیرهای لباس به این گونه عمل میکند انتن در جلو درب خروجی فروشگاه نصب میشود و تگ (لیبل و بند ) روی کالا نصب میشود و زمانی که کالا به صورت غیر قانونی از فروشگاه خارج میشود (دزدیده میشود) دستگاه الارم میدهد و مدیریت فروشگاه را مطلع میسازد. و زمانی که کالا فروخته شد تگها به وسیله خنثی کننده از کالا جدا میشود .از محاسن سیستم: RF.AM
--صرفه جویی اقتصادی در کاهش سرقت و کاهش پرسنل
-- بالابردن ایمنی به جهت ایجاد اثر روانی برروی سارقان
-- حذف پایش مشتری و نارضایتی ناشی از آن
--بروز رسانی و مدرن کردن فروشگاه جهت جذب مشتری برای مشاهده عکسها میتوانید با وبلاگ و یا با شماره تلفن بنده ارتباط برقرار کنید.

گیت فروشگاهی
انتن های جدید شرکت ارتابان
بردهای کرده ای گیت فروشگاهی

انواع تگ های لباس ویژه فروشگاهها:
تگ صدفی
تگ مستطیلی
تگ گریف
تگ گلفی
شرکت فنی مهندسی ارتابان با استفاده از متخصصین مهندسین مجرب در رشته های الکترونیک و مخابرات مشاور طراح مجری سیستمهای حفاظتی و امنیتی با تجربه ای 10ساله خصوصا در زمینه گیتهای فروشگاهی ضد سرقت (اگهي دزدگیر لباس) کلیه محصو لات خود را با یک سال گارانتی و 5سال خدمات پس ار فروش در سراسر کشور عرضه می نماید.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۸
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های لوازم، فروشگاهی
جدیدترین آگهی‌ها