آگهی ویژه

دوره آموزشی تجارت با چین

شرکت فاتح تجارت بین الملل

بزرگترین شرکت اطلاع رسانی و خدمات بازرکانی در تجارت با چین

کشور چین با جمعیت بیش از 1.3 میلیارد نفر در جهان و با میانگین رشد اقتصادی 10.7 درصد در 9 سال اخیر در مقابل رشد 3.9 درصدی اقتصاد جهان درردیف کشورهای پیشرفته قرار گرفته است .کشور چین با پتانسیل بالا در جهت واردات و صادرات کالا می تواند بازار بزرگی برای تامین نیازهای کشور و همینطور بازار بزرگی برای صادرات ایران به این کشور باشد.

شرکت فاتح تجارت بین الملل با در دست داشتن بزرگترین منابع اطلاعاتی و تجارب ارزشمند در زمینه تجارت با کشور چین در کنار خدمات بازرگانی قدمی دیگر در جهت اعتلای دانش علاقه مندان و دست اندرکاران به دنیای بازرگانی و تجارت برداشته و با برگزاری دوره های کوتاه مدت تخصصی ، آموزشی به صورت خصوصی و نیمه خصوصی توسط کارکنان با تجربه شرکت در خدمت هموطنان عزیزمان باشد

مدت زمان دوره : 2 ساعته همراه با ارائه بسته حاوی اطلاعات هزاران شرکت و کارخانه چینی

تاریخ دوره : توافق با دانش پژوهان

محل دوره : محل دائمی شرکت

موضوع دوره : آموزش عملی تجارت با چین شامل آموزش اصطلاحات بازرگانی اولیه در تجارت و منابع موردنیاز ، قانون و مقررات واردات و صادرات کالا به چین و همه نکاتی که برای یک پروسه واردات کالا از چین لازم می باشد .

از علاقمندان دعوت می شود ، در صورت تمایل به شرکت در دوره آموزشی برای اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت مراجعه کرده و یا تماس بگیرند

آدرس: تهران ، خیابان جردن ( آفریقا ) ، خیابان تابان غربی ، کوچه نور ، مجتمع نور ، پلاک 12 واحد 18

تلفکس : 88850278 - 88850249 - 88850237

ایمیل : irantd@gmail.com

www.irantd.com

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۶
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های آموزش، آموزشگاه ها
جدیدترین آگهی‌ها