آگهی ویژه

فروش گوشی موبایل GALAXY A9 2018

GALAXY A9 2018
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A9 2018 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت
حافظه داخلی:128 گیگابایت
شبکه های ارتباطی:2G 3G 4G
حس‌گرها:قطب‌نما (Compass) شتاب‌سنج (Accelerometer) مجاورت (Proximity) ژیروسکوپ (Gyro) اثرانگشت روی قاب پشتی (FingerPrint|Rear-Mounted)
مقدار RAM:6 گیگابایت
رزولوشن عکس:24.0 مگاپیکسل
باتری قابل تعویض:خیر
ویژگی‌های خاص:فبلت مجهز به حس‌گر اثرانگشت مناسب عکاسی سلفی مجهز به حس‌گر تشخیص چهره
بازه‌ی سایز صفحه نمایش:6.0 اینچ و بزرگتر
تعداد سیم کارت:دو

قیمت فقط 600/000 تومان

عجیب ولی واقعی ...

خرید از سایت تایمروان

فروشگاه اینترنتی تایمر وان این فرصت را به شما عزیزان میدهد که کالاها را با نصف قیمت خرید کنید. در تایمر وان شما حتما برنده هستید. پس راهنما را بخوانید و هوشمندانه عمل کنید تا سریعتر محصول را برنده شوید.

شما میتوانید براحتی در سایت تایمروان عضو شوید، بسته بخرید و با پیشنهاد روی هر محصول تایمر را به صفر برسانید. اگر آخرین نفری باشید که پیشنهاد میدهید؛ در اینصورت برنده هستید. در صورتیکه برنده نشوید الماس جمع شده و منتظر روشن شدن دکمه الماس باشید. بمحض روشن شدن الماس نیز باید اولین نفری باشید که روی آن میزنید.

www.timer1.com

سایت پر از هیجان تایمروان یک نوع فروش آنلاین اینترنتی است که این امکان را ایجاد کرده که شما فقط با پرداخت بخشی از قیمت واقعی محصولات صاحب کالای مورد نظر شوید. کلیه محصولات قرار داده شده در تایمروان اصلی بوده و از شرکت های معتبر در اختیار شما قرار میگیرد.

تایمر وان یک فروش پرهیجان اقتصادی

تاریخ به روزرسانی: یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۵
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های موبایل و تلفن، گوشی موبایل
جدیدترین آگهی‌ها