آگهی ویژه

مشاوره،اخذ پروژه و کسر خدمت سربازی

دوستان عزیز لطفا ابتدا حتما نکات ذیل را با دقت مطالعه فرمایند:

نکته اول: پروژه های کسر خدمت سربازی تنها و تنها به دو گونه قابل انجام هستند:
الف: از طریق بنیاد ملی نخبگان که فقط و فقط مخصوص نخبگان است.
ب: از طریق بنیاد ملی نخبگان نیروهای مسلح که شامل تمام دانشجویان و فارغ التحصیلان مقطع بالاتر از لیسانس میشود.
نکته دوم: چه کسانی میتوانند پروژه کسر خدمت بگیرند؟
تمامی دانشجویان کارشناسی ارشد،فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد، دانشجویان دکتری و فارغ التحصیلان دکتری و سربازان این مقاطع.
نکته سوم: چه رشته هایی از طریق موسسه میتوانند پروژه کسر خدمت خود را تقاضا و اخذ نمایند؟
کلیه رشته ها حتی هنر و ادبیالت و موسیقی و …
نکته چهارم: موسسه فرصت طلایی چه کارهایی در این رابطه انجام میدهد؟
در انجام پروژه های کسر از خدمت دو نکته اساسی حائز اهمیت است. اول آنکه همه ی سازمانهای نظامی به همه رشته ها نیازی ندارند و ممکن است در این زمینه با مشکل مواجه شوید که این مساله با مشاوره موسسه حل می شود.
دوم آنکه در اکثر سازمانهای نظامی تنها موضوعات تحقیق متناسب با مسائل نظامی و یا دفاع مقدس را میپذیرند و یا در اولویت تصویب قرار میدهند و ارائه چنین پروژه هایی مستلزم تجربه در این زمینه است که موسسه فرصت طلایی از این تجربه برخوردار بوده و پروژه متناسب با رشته شما را انجام میدهد.
نکته پنجم: روش اقدام چگونه است؟
شما پس از اعلام آمادگی و هماهنگی با موسسه فرم ثبت نام را تکمیل خواهید نمود.سپس موسسه متناسب با وضعیت شما از نظر تحصیل و یا خدمت و رشته تحصیلی ، سازمان و موضوع مناسب را به شما ارائه می نماید و حتی ثبت نام اولیه شما نیز توسط موسسه انجام میپذیرد و پس از تصویب موضوع شما موسسه کار انجام پروژه را آغاز نموده و ظرف مدت مشخصی آنرا به شما تحویل میدهد.همچنین موسسه تا زمان اخذ کسر خدمت سربازی در کنار شما خواهد بود و متعهد و متضمن نتیجه نهایی میگردد.
نکته ششم: به ازای هر پروژه شش ماه کسر خدمت سربازی داده می شود و مجموعا میتوانید از یکسال کسر خدمت سربازی استفاده نمایید.
نکته بسیار بسیار مهم: دوستان عزیز حتما توجه داشته باشند که موسسه به هیچ عنوان درباره سایر روشهای اخذ کسر خدمت سربازی قادر به مشاوره و همکاری به شما نیست.باید به این نکته توجه داشت که هدف از انجام پروژه های تحقیقاتی خدمت علمی به سازمانهای نظامی و ادای دین است و نه به عنوان راهی برای فرار از خدمت مقدس سربازی. بنابر این به هیچ عنوان جز در موارد فوق با موسسه تماس حاصل نفرمایید زیرا موسسه پاسخ نخواهد داد.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۹
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های خدمات، سایر
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها