آگهی ویژه

تولید سنگ مرمریت دهبید کرم توسط سنگبری گلدستون

سنگ مرمریت دهبید کرم یکی از سنگهای زیبایی است که با بالاترین کیفیت توسط سنگبری گلدستون تولید شده و با نازلترین قیمت راهی بازار میشود .
سنگ مرمریت دهبید کرم به دلیل داشتن ویژگیهایی منحصربفرد مانند مقاومت سایشی بالا ، جذب آب پایین ، تراکم و شفافیت بالا ، زمینه رنگی روشن و... با تقاضای بسیار برای عرضه خصوصا" از سوی مشتریان خارجی روبرو میباشد .
سنگ مرمریت دهبید کرم در سنگبری گلدستون به دو صورت اسلب و تایل تولید شده و در فضاهای داخلی ساختمان نظیر کف آپارتمان ها ، بدنه راه پله ها و پارکینگ ها و... کاربرد بسیار دارد .
بیشترین سایز مصرفی این سنگ ابعاد 80*80 و 60*60 میباشد که برای صادرات توسط دستگاههای مدرن و مجهزی که در سنگبری گلدستون موجود میباشد برش خورده ، مطابق با نوین ترین روشهای استاندارد بسته بندی شده و از طریق یکی از ناوگانهای جاده ای یا دریایی به سراسر کشور و دنیا ارسال میشود .
برای سفارش سنگ مرمریت دهبید کرم کافیست با شماره های سنگبری گلدستون تماس گرفته و یا به وب سایت کارخانه مراجعه نمایید .

تاریخ به روزرسانی: چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۴
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های ساختمان، خدمات ساختمانی
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها