آگهی ویژه

فروش لوله داربستی و لوازم داربست

فروش لوله داربستی و لوازم داربست
استفاده از لوله داربست مناسب در ساخت و ساز یکی از نکات مهم و کلیدی می‌باشد. همان‌طورکه می‌دانید یکی از مهم‌ترین کارهایی که یک پیمانکار در هنگام ساخت سازه‌های ساختمانی انجام میدهد امنیت کارگران است . در صورتی که داربست شما از آلیاژ مناسب ساخته نشده باشد و یا اینکه مشاوره خوبی در هنگام خرید داربست نگرفته باشید ممکن است استفاده نابه‌جا از داربست نیستی خطر کارگران را افزایش دهید .
این فروشگاه با اتکا به تجربه و تولید محصولات از تولید به مصرف به مشتریان گرامی با وزن‌های سبک و سنگین با برند های مختلف ایران بست ، پولاد بست ، پاور و پارک بست عرضه می‌دارد .
علاوه بر آن شما می‌توانید از مشاوره کارشناسان این مجموعه در انتخاب صحیح لوله داربست و لوازم داربستی کمک بگیرید ، کارشناسان ما با در نظر گرفتن نوع پروژه شما بهترین لوله داربست و لوازم داربستی را به شما پیشنهاد می‌دهند. با این کار جلوی هزینه‌های اضافی و خطرات را که در آینده ممکن است پروژه شما را تهدید کند را می‌گیرید .
در فروشگاه ما می‌توانید انواع لوله داربست و لوازم های زیر را تهیه کنید :
بست چهارپیچ ، بست آهنگیر ، بست گردان ، مغزی ، اتصال ، کفی ، وکلیه لوازم داربستی.
هنر و تخصص این فروشگاه در سرعت بالای تولید و ارسال بار می باشد.
از افتخارات این مجموعه صادرات لوله داربست و لوازم داربستی به کشور های عراق ، ارمنستان و افغانستان و ارسال بار به چندین پروژه پارس جنوبی از قبیل فاز۲ ، ۵ ، ۱۳ ، ۱۴ ، ۲۰و۲۲ می‌باشد که برگه سبزی است به اعتبار این فروشگاه.
فروش لوله داربستی به صورت خرده فروشی از درب مغازه و به صورت عمده فروشی از کارخانه تهران و اصفهان با وزن های ۱۴ کیلویی و ۱۷.۵ کیلوگرمی ، ضخامت های ۲ و ۲.۵ میل در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار شما قرار می‌دهد.

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۸
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های صنعت، آهن آلات
آگهی‌های ویژه ستاره دار
جدیدترین آگهی‌ها