آگهی ویژه

پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری عمران

مشاوره و انجام پروژه ، پایان نامه و مقاله مهندسی عمران

دپارتمان مهندسی عمران در موسسه افرا متشکل از پژوهشگران برتر و فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه های صنعتی شریف ، دانشگاه تهران ، امیرکبیر و علم و صنعت می باشد.
این دپارتمان در حوزه انتخاب پروپوزال ، پایان نامه ، و مقالات ISI در گرایش های زیر آماده ارائه خدمات به دانش جویان و اعضای هیئت علمی می باشد.
سازه
زلزله
مکانیک خاک و پی
راه و ترابری
سازه های دریایی
سازه های هیدرولیکی
GIS
نقشه برداری
عمران آّب
مشاوره و تدوین مقالات ISI در گرایش های مهندسی عمران
اعضای دپارتمان مهندسی عمران متشکل از فارغ التحصیلان و دانشجویان دوره دکتری این رشته می باشند که به واسطه داشتن تجربه بالا در نگارش ، ترجمه و پذیرش مقالات ISI با موسسه افرا همکاری می کنند. همکاران این دپارتمان افتخار داوری مجلات ISI را داشته و با تجربه بالا آماده ارائه خدمات به دانشجویان و اعضای هیئت علمی در سراسر کشور می باشند.
دپارتمان مهندسی عمران موسسه افرا آماده ارائه خدمات مربوط به مقالات ISI از مرحله ارائه موضوع به صورت رایگان به دانشجویان و اعضای هیئت علمی ، آموزش مقاله نویسی ISI ، تدوین و نگارش مقالات ، ترجمه تخصصی مقالات به صورت روان و با ساختارهای مجلات مختلف و همچنین پذیرش تضمینی آنها در مجلات مورد تایید وزارت علوم می باشد (برای اطلاع از مجلات تقلبی به بخش مقالات ISI سایت افرا: مراجعه شود). ارائه مشاوره های مربوط به نوع مجلات و رفع اشکالات متقاضیان رایگان است.
انجام پروژه ها و پایان نامه های دانشجویی مهندسی عمران در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در زمینه های زیر:
تحلیل پایان نامه با استفاده از نرم افزارهای تخصصی مانند Ansys ، Abaqus ، Sap, Etabs , Safe 2000 ، MATLAB ، Opensees ، PERFORM ، FORTRAN ، DIANA
مشاوره در انجام پایان نامه در زمینه های تحلیل استاتیکی غیر خطی ، تحلیل پوش اور ، تحلیل تاریخچه زمانی غیر خطی ، اجزا محدود ، بهسازی لرزه ای ، تحلیل طیفی مودال شبه دینامیکی ، تحلیل دینامیکی غیر خطی ، سازه فولادی سازه بتنی
پروژه بارگذاری
پروژه راهسازی
پروژه فولاد ، طراحی سازه های فولادی
پروژه متره و برآورد
پروژه بتن ، طراحی سازه های بتن آرمه ، طراحی پی منفرد ، نواری و گسترده

کلیه پروژه ها و پایان نامه ها و تحلیل های انجام شده در موسسه افرا دارای تعهد آموزش (حداقل 3 جلسه) می باشند. همچنین تضمین می شود کارهای انجام گرفته ، کارهای جدیدی باشند و دانشجویانی که مایل به انتشار کار خود در قالب مقالات کنفرانس (داخلی و خارجی) و مجلات علمی و پژوهشی (داخلی و خارجی) و مجلات ISI می باشند ، می توانند از خدمات چاپ مقالات موسسه افرا بهره مند گردند.

موسسه پژوهشی ایده پردازان فراسوی راه اندیشه (افرا)

نشانی دفتر مرکزی موسسه افرا: میدان انقلاب-خ کارگر شمالی-خ نصرت-جنب کبابی نصرت-پلاک46-واحد 6
تلفن:
02166913791
02166593176
09127444125

تاریخ به روزرسانی: شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۵
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، اطمینان حاصل نمایید. سایت آگهی 360، هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه راهنمای معامله امن، آسوده‌تر معامله کنید.
جدیدترین آگهی‌های کامپیوتر، پروژه دانشجویی
جدیدترین آگهی‌ها